Hledáme všeobecnou a mzdovou účetní na hlavní pracovní poměr.
Naše společnost se zabývá pronájmem
nebytových prostor a skladů, provozuje restauraci a hotel, mzdy- do 30
zaměstnanců. Sídlo firmy je nedaleko centra Olomouce.
Nástupní
plat 33 000,- měsíčně možnost zvýšení platu po zkušební době dle
schopností. Nutná praxe a práce v Pohodě, Pamice.
Kontakt
Email: administrativa@pramenol.cz
Tel.: 736 613 577
O B E C R O K Y T N I C E
Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice
tel.: 581 211 837, obec@obecrokytnice.cz
Obec Rokytnice
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní/administrativní pracovník
Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• orientaci v oblasti pracovně-právních vztahů, orientaci v účetních agendách
• počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel, další aplikace výhodou
• ochotu učit se nové věci
• časovou flexibilitu, samostatnost, zodpovědnost, diskrétnost, organizační schopnosti
• praxe v oboru min. 5 let, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• trestní bezúhonnost (před uzavřením prac. poměru doložit Výpisem z Rejstříku trestů)
• řidičský průkaz sk. B výhodou
Náplň práce:
• účetnictví, rozpočet obce, personalistika, mzdová agenda, evidence majetku, pokladna
Nabízíme:
• pracovní smlouvu na plný úvazek, termín uzavření pracovního poměru po dohodě
• pracoviště: Obecní úřad Rokytnice, Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice
• platové zařazení dle nařízení vlády v oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státních zaměstnanců, v platném znění
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete poštou nebo doručte osobně do 16.10.2020, 12:00 hodin, na adresu:
Obec Rokytnice, Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice.
Na obálku, prosím, uveďte: Výběrové řízení účetní/administrativní pracovník
Pro další informace můžete kontaktovat starostu obce Rokytnice – tel. 725 131 256, 581 211 837, e-mail: starosta@obecrokytnice.cz
V Rokytnici 15.9.2020
Kamil Malenda, starosta
TEMPISH s.r.o.
kanceláře/offices: bratří Wolfů 495/16, 779 00 Olomouc-Chválkovice
přijme
do PP mzdovou účetní se znalostí podvojného účetnictví.
Lenka Staroštíková (účetní)tel.: +420 585 311 407
e-mail. lenka.starostikoval@tempish.cz
skype: lenka_starostikova
DIOL družstvo Olomouc,
nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,
hledá do svého týmů pracovnici na pozici
MZDOVÁ ÚČETNÍ
· kompletní zpracování mzdové agendy
· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP
· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP
· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků
· výbornou znalost mzdové a personální problematiky
· znalost zákoníku práce
· výbornou znalost práce na PC
· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou
· práci na HPP na dobu neurčitou
· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč
· pružnou pracovní dobu
· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou
· služební telefon s neomezeným voláním
· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy
· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská
Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 30.6.2020.
Obec Kokory
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní / administrativní pracovník
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• Orientaci v účetních agendách, orientace v pracovně-právních vztazích
• Počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel
• Spolehlivost, pečlivost, přesnost, samostatnost, zručnost, časovou flexibilitu
• Prokazatelná praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz skupiny B
Popis pracovní pozice:
• Účetnictví, rozpočet obce, evidence majetku, pokladna
• Personalistika a mzdová agenda
• Matriční agenda
Nabízíme:
• Pracovní smlouvu na plný úvazek
• Pracoviště: Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory
• Platové zařazení dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 300/2019 Sb. o odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, podle dosaženého vzdělání a praxe v oboru
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání pošlete poštou nebo doručte osobně do 30.6.2020 na adresu: Obec Kokory, Kokory 57, 75105 Kokory. Před uzavřením pracovního vztahu bude vyžadován výpis z evidence Rejstříku trestů.
Pro další informace můžete kontaktovat starostku obce na adrese: starosta@obeckokory.cz, tel. 724 129 039.
Mám chuť pracovat, je mi 55 let, hledám uplatnění jako
fakturant, administrativní pracovník, apod. na zkrácený úvazek.
Kontakt: telefon: 776369149 , email: josef.vyslouzil@seznam.cz
Dobrý den,
hledáme účetní nebo firmu na vedení účetnictví se znalostí vyhlášky 410, a to od května letošního roku. Jsme malá škola bez jídelny, nejsme plátci DPH. Zájemci se mohou obrátit na mne nebo přímo na pana ředitele Mgr.Jiřího Vymětala.
Hezký den
Mgr. Iveta Křepelová
Školní psycholog
ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova 11, příspěvková organizace
Otevřená škola statutárního města Olomouc
608 617 662 | iveta.krepelova@zssvatoplukova.cz | www.zssvatoplukova.cz
Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.
Požadujeme:
Specifikace odbornosti:
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení na tuto pozici je vyplnění on-line testu z AJ, který Vám bude ihned po ukončení registrace odeslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. V případě nevyplnění testu do 24 hodin od obdržení, nebude Vaše žádost posouzena.
Nabízíme:
Informace o náboru
V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:
http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis
Děkujeme a těšíme se na nové členy týmu Fosfa!
Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.
Požadujeme:
· charakter
· odbornost
Specifikace odbornosti:
Nabízíme:
Informace o náboru
V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:
http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis
Jitka Hubáčková, tel. +420 519 306 240
Fakturant bez AJ 20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.
Požadujeme:
· charakter
· odbornost
Specifikace odbornosti:
Nabízíme:
Zavedená účetní firma nabízí • vedení účetnictví pro podnikatelské i neziskové subjekty, zemědělské společnosti • daňové evidence • zpracování mezd • veškerá daňová přiznání • rekonstrukce účetnictví. Spolupráce s daňovým poradcem. Ceny dohodou.
Ing. Gabriela VOJTÍŠKOVÁ e-mail: gabrielavojtiskova@seznam.cz / tel.: 739 614 553
Nabídka vedení účetnictví
Vážení,
jsme externí zpracovatelky účetnictví. Pracujeme jako dvoučlenný tým a proto můžeme klientům nabídnout naše nejlepší zkušenosti a znalosti jako celek. Zabýváme se jak soukromým sektorem, tak i oblastí příspěvkových organizací. Aktuálně přibíráme klienty na zpracování mzdové agendy.
V případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese valova.eva@post.cz.
Těšíme se na spolupráci.
Ing. Gabriela Krásná a Ing. Eva Valová
MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s.
Olomouc, Wellnerova 1215/1
Pracoviště: Uničov, Brníčko 1032, 783 91 (areál UNEXu)
hledá
ÚČETNÍ
Náplň práce:
· účtování přijatých faktur
· vystavování faktur - tuzemsko, zahraničí
· skladové hospodářství
· vedení pokladny
· jiná administrativa
Požadujeme:
· SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
· výborná znalost podvojného účetnictví
· min. 2 roky praxe v oboru
· znalost účetního programu Vision výhodou
· znalost NJ (AJ) výhodou
· spolehlivost, odpovědnost, pracovitost
Nabízíme:
· práci na HPP
· nástupní plat Kč 25.000,-
· nástup od 1.11.2019 nebo dohodou
· příspěvek na stravování
· příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt: Lenka Filipová, tel. 585073510
Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na e-mail: lenka.filipova@mmodel.cz
Inzerát na obsazení pracovního místa
ve Středisku sociální prevence Olomouc, příspěvkové organizaci,
Na Vozovce 26, 779 00 Olomouc
Účetní
Požadavky:
Hrubý měsíční plat: dle délky praxe od 17.600,- Kč do 26.500,- Kč
Nástup ihned nebo dle dohody
Úvazek 1,0 nebo dle dohody
Platnost inzerátu do 31.10.2019
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Jedzoková, tel.: 588 507 514, mobil.: 725 466 828
Strukturované profesní životopisy s uvedením telefonního čísla a e-mailu zasílejte na e-mail personalisty pana Emila Dadáka: dadak@ssp-ol.cz nejpozději do 31.10.2019.
Jsem mzdová účetní, od ledna 2019 ve starobním důchodu. Nabízím výpomoc v tomto oboru, krátkodobé zastupování atd.
Telefonní kontakt: 605 477 448
Email: lmalusova@seznam.cz
Libuše Malúšová, Urxova 19, 779 00 Olomouc
DIOL družstvo Olomouc,
nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,
hledá do svého týmů pracovnici na pozici
MZDOVÁ ÚČETNÍ
· kompletní zpracování mzdové agendy
· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP
· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP
· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků
· výbornou znalost mzdové a personální problematiky
· znalost zákoníku práce
· výbornou znalost práce na PC
· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou
· práci na HPP na dobu neurčitou
· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč
· pružnou pracovní dobu
· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou
· služební telefon s neomezeným voláním
· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy
· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská
Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 10.6.2019.
Pozice: provozní účetní
Zaměstnavatel: Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace
Pracoviště: Lipenská 120, Olomouc
Druh práce: vedení účetnictví, zabezpečení agendy DPH v organizaci, vedení vnitropodnikového účetnictví, inventarizace.
Požadavky:
Dosažené vzdělání – středoškolské,vysokoškolské, praxe v oblasti účetnictví nutná
Obor školního vzdělání – ekonomické
Další požadované vlastnosti:
- profesionální přehled v oblasti podvojného účetnictví
- znalost účetních a daňových zákonů, zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví, vyhláška 410/2009 Sb., zákon 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, zákon 586/1992 Sb. o daních z příjmů, vyhláška 383/2009 Sb.
- dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook,)
Podrobnější informace na www.ssok.cz
Nástup možný ihned.
Společnost Hanácká zemědělská, a.s. přijme zaměstnance na pozici mzdová účetní. Nástup možný ihned. Životopisy posílejte na podatelna@hzas.cz
Hanácká zemědělská, a.s.
Dolany 316, 783 16 Dolany u Olomouce
Požadujeme vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření.
Požadujeme vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.
Pozice: MZDOVÁ ÚČETNÍ
Pracoviště: Nemocnice Šumperk a.s., pracoviště Šumperk
Region: Olomoucký kraj
Náplň práce:
· komplexní zpracovávání mzdového účetnictví přidělené části zaměstnanců, včetně mzdové uzávěrky, výplaty mezd a ročního zúčtování daně z příjmu;
· administrativní zpracování personální agendy přidělené části zaměstnanců (bonusy, kompletace a aktualizace osobního spisu, zvedení a evidence povinných a periodických školení zaměstnanců, vedení a evidence o lékařských prohlídkách zaměstnanců);
· ledování vývoje mzdové, daňové, pracovně právní a personální legislativy.
Požadujeme:
· USO/VŠ vzdělání – ideálně ekonomický obor;
· odbornou praxi v oblasti práce mzdové účetní minimálně 5 roků;
· znalost a orientaci ve mzdovém výkaznictví, včetně výborné znalosti pracovně právní legislativy;
· znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou;
· řidičské oprávnění pro skupinu B – aktivní řidič/ka;
· komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti, iniciativu a pracovní nasazení, pozitivní a aktivní přístup, nárazově časovou flexibilitu;
· příjemný vzhled a vystupování, vstřícnost, odolnost vůči stresu a zátěži, ochotu učit se, samostatnost i schopnost týmové spolupráce.
Nabízíme:
· firemní benefity: týden dovolené navíc, možnost ubytování, měsíční příspěvek na penzijní připojištění 600,-Kč, dotované stravování (oběd za 33,-Kč), bezúročné zápůjčky, relaxační pobyty a zvýhodněné vouchery, rehabilitační cvičení zdarma, nadstandardní pokoje pro rodinné příslušníky, parkování v areálu zdarma, až 7% zvýhodněný nákup ve vlastní lékárně, společenské a kulturní akce společnosti, výhodný tel. rodinný tarif, karta benefitů – sleva u vybraných obchodníků, asistenční služba – ELA (poradenství v oblasti právní, finanční, psychologické a zdravého životního stylu), nekuřácké prostředí.
Mzdové podmínky:
Kontakt:
· Ing. Mgr. Renata Kleštincová, vedoucí personálního a mzdového oddělení,
e-mail: renata.klestincova@nemocnicesumperk.cz, tel: 607 925 724.
Sluňakov c.e.a. města Olomouce, o.p.s. Skrbeňská 70, Horka nad Moravou
Hledá nového pracovníka na pozici: Samostatná/ý účetní
Kontaktní osoba: Tereza Baleková, životopisy zasílejte do 26.11.2018 na email tereza.balekova@slunakov.cz , 585154482;
Požadujeme:
- uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním nejlépe v ekonomickém
směru;
- znalost podvojného účetnictví podmínkou;
- praxe na obdobné
pozici min. 3 roky (vhodné také pro uchazeče po RD);
- dobrá znalost programu MS Excel, znalost mzdové agendy,
problematiky DPH, znalost programu Pohoda výhodou;
- samostatnou a iniciativní práci, organizační schopnosti;
Nabízíme:
- zaměstnání na HPP v příjemném kolektivu v Horce nad
Moravou (z Olomouce 15 min MHD);
- jednosměrný provoz – flexibilní pracovní doba, práce na
dobu určitou 1 rok, následně možné prodloužení;
- mzdové ohodnocení odpovídá
dosažené kvalifikaci 20 -24 000;
- nástup možný od 1.12.2018;
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, home office,
notebook, dotované stravování přímo v místě výkonu práce, sleva na někté
služby poskytované organizací, aj.);
- pravidelné vzdělávání (možnost každoročních účastí na
seminářů týkajících se změn v legislativě, ale i mimo ní např. cizích
jazyků, aj.);
- možnost získání zkušeností v oblasti nestátní neziskové organizace čerpající grantové příležitosti, možnost se zapojit aktivně do získávání finančních prostředků organizaci a vymýšlení finančních strategii;
Náplň
práce:
- samostatný/á účetní, který zajišťuje ucelené části
účetního systému organizace;
- zodpovědnost za celou účetní
agendu organizace;
- odesílání daňových přiznání, statistických výkazů,
fakturace;
- zástupitelnost mzdové účetní;
- uzavírání hlavních knih – uzávěrky;
- jednání a možné konzultace
s auditorem organizace;
Mensi stavebni firma z Olomouce prijme ucetni na HPP.Nastup od 1.12 2018 jednoduche ucetnictvi,mzdy,DPH.....tel.602 719 263
Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group
Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: FINANCIAL ACCOUNTANT Co je náplní této práce? Příprava měsíčních reportů pro mateřskou společnost Zpracování roční závěrky a komunikace s auditorem a daňovým poradcem Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat? SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru Praxe v oblasti účetnictví Aktivní znalost francouzštiny nebo němčiny Základní znalost anglického jazyka výhodou Velmi dobrá znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout: Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy Odborné zaškolení od zkušených kolegů Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení Motivující platové ohodnocení Možnost profesního vzdělávání Dotované závodní stravování Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group
Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: ÚČETNÍ / ACCOUNTS PAYABLE Co je náplní této práce? Realizace plateb dodavatelům ve stanoveném termínu Komunikace s dodavateli a kolegy z jiných oddělení Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat? Min. SŠ vzdělání Základní znalost podvojného účetnictví Komunikativní znalost francouzštiny nebo němčiny Základní znalost anglického jazyka Uživatelská znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout: Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy Odborné zaškolení od zkušených kolegů Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení Motivující platové ohodnocení Možnost profesního vzdělávání Dotované závodní stravování Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Účetní
Společnost : BMH spol. s r.o.
Adresa : Ondřejova 11, Olomouc-Chválkovice
Kontakt: pavel.koman@bmh.cz,
tel. 778 772 439
Pracovněprávní vztah : Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání : ÚSO s maturitou
Plat : 18 500 - 21 000 Kč
Co vás čeká:
Zajišťování
účtování společnosti v souladu s účetní metodikou společnosti, účetními
osnovami a souvisejícími účetními pravidly a předpisy dle pokynů nadřízeného
pracovníka, zejména:
- účtování došlých a vydaných faktur
- vystavování faktur
- evidence majetku a zásob
- znalost účtování skladů výhodou
- administrativa
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Vzdělání SŠ -
ekonomického směru
- praxe min. 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví a legislativy
- znalost MS Office, znalost účetního SW HELIOS výhodou
- ochota se učit a pracovat na sobě
- pečlivost a zodpovědnost
- samostatnost a důvěryhodnost
Co vám můžeme nabídnout
- práci na HPP
- zaměstnanecké benefity, stravenky
- certifikované vzdělávání a jazykové kurzy
- dovolená nad rámec 4 týdnů
- příjemné pracovní prostředí
Kdy můžete nastoupit: Ihned
6.11.2017
Samostatná účetní
Pracovní poměr: na dobu určitou, plný úvazek, pružná pracovní doba
Pracoviště: Horka nad Moravou
Nástup: IHNED
Náplň práce: Zaúčtování přijatých a vydaných dokladů dle platné legislativy. Účtování pokladny, bankovních výpisů. Evidence a účtování majetku. Pravidelné kontroly účtů, zpracování a kontrola účetních závěrek.
Požadavky na uchazeče o práci
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výborná znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů. Zkušenost minimálně 3 roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti. Znalost práce na PC (MS Office). Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: Práci na hlavní pracovní poměr, zaučení v rámci pozice a neustálý rozvoj, poukázky Edenred na volnočasové aktivity v hodnotě 500 Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce ve výši 5000 Kč, zaměstnanecký program Vodafone, příspěvek na stravování, možnost sjednání výhodného pojištění.
Odpovídající mzdové ohodnocení
Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na emailovou adresu: nabor@montix.cz
Telefon: 773 161 856
Hledám práci:
Radmila Cagášková
+420 721 108 612
email:radka.cagaskova@seznam.cz
pracovní zkušenosti:
mzdová agenda:
kompletní zpracování hrubých mezd, komunikace s OSSZ a ZP, přihlášky, odhlášky
roční zúčtování, ELDP.
Personální agenda:
nástup nových pracovníků , smlouvy, zdravotní prohlídky
Účtování přijatých a vydaných faktur, kontrola saldokonta, příprava podkladů k DPH a KH
pokladna CZK,CHF,EU
Chcete uplatnit své
zkušenosti z oblasti účetnictví?
Chcete se realizovat v zázemí stabilní
společnosti, ale vyhnout se rutině?
Pokud ano, víme o příležitosti právě pro Vás!
Naším klientem je účetní a daňová kancelář,
která už poskytla své služby více než 750 spokojeným klientům. Pro její pobočku
v Olomouci nyní hledáme SAMOSTATNOU ÚČETNÍ:
Díky čemu nebudou Vaše dny v práci nuda:
- zodpovědnost za komplexní účetní agendu
- zpracování přidružené agendy jednotlivých
firem z různých oborů
- komunikace s klienty
Aby se Vám na nové pozici vedlo dobře, budete
potřebovat:
- SŠ ekonomického směru
- zkušenosti na pozici samostatné účetní
- ochotu zpracovávat účetní agendu pro více
firem
- samostatnost, pečlivost
Kromě toho nás potěší, když budete hovořit některým
z cizích jazyků a mít praktické zkušenosti se systémem Helios.
Na této pozici se budete moci seberealizovat a
rozsah Vašich dovedností bude náležitě finančně ohodnocen. Stravenky a zkušený
kolektiv na Vás čekají přímo v historickém centru OLOMOUCe.
Jestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou,
pošlete nám svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz
a my se Vám brzy ozveme.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás,
v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním
kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát
či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte
souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000
Sb., O ochraně osobních údajů.
Firma hledá účetní do pracovního poměru, kontakt:
HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
Tovární 41A
772 00 Olomouc
Horton International je celosvětově působící firma, která poskytuje svým zákazníkům kvalitní služby v oblasti vyhledávání a výběru vyššího a top managementu.
Ve spolupráci s mateřskou společností Dittmann Consulting Vám nabízíme komplexní přístup v celém personálním rozvoji firmy.
Garantujeme Vám profesionální přístup s využitím znalosti podnikatelského prostředí České republiky a mezinárodních zkušeností, dlouholetou zkušenost v oblasti personálního poradenství.
Aktuálně obsazovaná pracovní místa najdete na stránkách www.horton-intl.cz
Vedoucí mzdové účtárny
Našim klientem je významná výrobní zahraniční společnost, globální dodavatel strojírenských dílů do automobilového průmyslu.
Region: střední Morava
Náplň práce
Pozice vyžaduje
· Minimálně 5let praxe mzdového účetnictví (výrobní společnost výhodou)
· Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
· Pečlivost, spolehlivost, mlčenlivost, diskrétnost, loajalita
· Zodpovědnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
Úspěšný kandidát/ka bude pracovat u významné mezinárodní společnosti, špičky v oboru. Mzdové ohodnocení odpovídá náročnosti pozice, včetně zaměstnaneckých výhod. Firma poskytuje kvalifikační růst, odborná zaškolení. Příležitost pracovat pro zaměstnavatele, který roste, investuje do vývoje a nových technologií.
Lokalita pracoviště: Prostějov
Kontakt:
Ing. Jana Mikulová
Horton International Czech s .r.o.
Aksamitova 1, 779 00 Olomouc
Tel., fax: (+420) 585 227 289
mikulova@horton-intl.cz