SPOLEK ÚČETNÍCH OLOMOUC, Wellnerova 134/7, 77900 Olomouc
Číslo účtu u KB: 7755/0100, Telefon: +420 602 730 916, E-mail: suol@wellnet.cz, www.suol.cz
IČ:0167578, DIČ:CZ01567578, Zápis u MV: VS/1-1/92 795/13-R
Přihlášky k účasti na semináři
K přihlášení na vzdělávací akci využijte přihlášku na www.suol.cz, (nákupní košík), obratem obdržíte potvrzení na Váš e-mail, přihlaste se nejpozději 7 pracovních dnů před konáním akce. Na přihlášce k účasti uveďte způsob platby. V přihlášce uvádějte Vaše identifikační údaje přesně. U vícedenních akcí vyznačte Vaše požadavky na ubytování. Za jednolůžkový pokoj Vám bude účtován příplatek. V případě změny, zrušení nebo obsazenosti semináře Vás včas vyrozumíme. K tomu využijeme kontakty, které nám poskytnete v přihlášce. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Úhrada seminářů a způsob platby
Uváděné ceny jsou včetně 21% DPH. U jednodenních akcí upřednostňujeme platbu v hotovosti. Při platbě převodním příkazem uhraďte částku na účet uvedený v kontaktech. Úhradu proveďte nejpozději 7 dní před a nejdříve 1 měsíc před konáním akce. Na došlé platby Vám vystavíme daňový doklad, který Vám zašleme mailem. V případě, že budete absolvovat více akcí, uhraďte je samostatně, pod příslušným VS. Výše kursovného je uvedena v kalendáři akcí. V přihlášce uvádějte své fakturační údaje přesně.
Stornovací podmínky
Bezplatné storno u tuzemských seminářů přijímáme písemně 5 pracovních dnů před konáním semináře, po tomto termínu účtujeme stornovací poplatky ve výši 50% z ceny kursovného. Storno v den konání akce, případně v průběhu akce nelze akceptovat. Při neomluvené neúčasti na semináři Vám bude fakturováno vložné v plné výši.
Bezplatné storno u zahraničních školení přijímáme písemně 7 týdnů před konáním akce. Storno po tomto termínu je stanoveno podle zvláštních podmínek a je podřízeno stornovacím podmínkám cestovní kanceláře.
Prezence a průběh přednášek
Prezence probíhá cca 1/2 hodiny před zahájením semináře. Časový rozvrh školení je do 13.00 hod. Podle zájmu účastníků lze dobu prodloužit. Pro uplatnění ceny určené členům SÚ se členové prokáží Legitimací a Potvrzením o zaplacení členského příspěvku SÚ na příslušný rok. Součástí kursovného mohou být podkladové materiály a drobné občerstvení v hodnotě do 100,- Kč včetně DPH.
Organizační změny
Pořadatel si vyhrazuje právo změny lektora, data a místa konání nebo zrušení semináře z organizačních důvodů. Veškeré změny Vám dáme telefonicky nebo písemně předem na vědomí. Souhlasím s obchodními podmínkami a zasíláním informací Spolku účetních Olomouc e-mailem.
Ochrana osobních údajů
Veškeré údaje, které zde zákazník uvádí, podléhají ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Více na stránce GDPR.
Provozovatel těchto stránek (který je zároveň provozovatelem elektronického obchodu) je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona. Tyto stránky obsahují platné identifikační údaje provozovatele elektronického obchodu a aktualizovaný seznam kontaktů pro styk se zákazníky.
Ing. Pavel Říha, daňový poradce Povinnosti dle AML zákona včetně posledních novinek
Ing. Simona Pacáková, auditorka, daňová poradkyně Finanční kontrola ve veřejném sektoru
Ing. Pavel Říha, daňový poradce Povinnosti dle AML zákona včetně posledních novinek