Společnost Hanácká zemědělská, a.s. přijme zaměstnance na pozici mzdová účetní. Nástup možný ihned. Životopisy posílejte na podatelna@hzas.cz
Hanácká zemědělská, a.s.
Dolany 316, 783 16 Dolany u Olomouce
Požadujeme vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření.
Požadujeme vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.
Pozice: MZDOVÁ ÚČETNÍ
Pracoviště: Nemocnice Šumperk a.s., pracoviště Šumperk
Region: Olomoucký kraj
Náplň práce:
· komplexní zpracovávání mzdového účetnictví přidělené části zaměstnanců, včetně mzdové uzávěrky, výplaty mezd a ročního zúčtování daně z příjmu;
· administrativní zpracování personální agendy přidělené části zaměstnanců (bonusy, kompletace a aktualizace osobního spisu, zvedení a evidence povinných a periodických školení zaměstnanců, vedení a evidence o lékařských prohlídkách zaměstnanců);
· ledování vývoje mzdové, daňové, pracovně právní a personální legislativy.
Požadujeme:
· USO/VŠ vzdělání – ideálně ekonomický obor;
· odbornou praxi v oblasti práce mzdové účetní minimálně 5 roků;
· znalost a orientaci ve mzdovém výkaznictví, včetně výborné znalosti pracovně právní legislativy;
· znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou;
· řidičské oprávnění pro skupinu B – aktivní řidič/ka;
· komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti, iniciativu a pracovní nasazení, pozitivní a aktivní přístup, nárazově časovou flexibilitu;
· příjemný vzhled a vystupování, vstřícnost, odolnost vůči stresu a zátěži, ochotu učit se, samostatnost i schopnost týmové spolupráce.
Nabízíme:
· firemní benefity: týden dovolené navíc, možnost ubytování, měsíční příspěvek na penzijní připojištění 600,-Kč, dotované stravování (oběd za 33,-Kč), bezúročné zápůjčky, relaxační pobyty a zvýhodněné vouchery, rehabilitační cvičení zdarma, nadstandardní pokoje pro rodinné příslušníky, parkování v areálu zdarma, až 7% zvýhodněný nákup ve vlastní lékárně, společenské a kulturní akce společnosti, výhodný tel. rodinný tarif, karta benefitů – sleva u vybraných obchodníků, asistenční služba – ELA (poradenství v oblasti právní, finanční, psychologické a zdravého životního stylu), nekuřácké prostředí.
Mzdové podmínky:
Kontakt:
· Ing. Mgr. Renata Kleštincová, vedoucí personálního a mzdového oddělení,
e-mail: renata.klestincova@nemocnicesumperk.cz, tel: 607 925 724.
Sluňakov c.e.a. města Olomouce, o.p.s. Skrbeňská 70, Horka nad Moravou
Hledá nového pracovníka na pozici: Samostatná/ý účetní
Kontaktní osoba: Tereza Baleková, životopisy zasílejte do 26.11.2018 na email tereza.balekova@slunakov.cz , 585154482;
Požadujeme:
- uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním nejlépe v ekonomickém
směru;
- znalost podvojného účetnictví podmínkou;
- praxe na obdobné
pozici min. 3 roky (vhodné také pro uchazeče po RD);
- dobrá znalost programu MS Excel, znalost mzdové agendy,
problematiky DPH, znalost programu Pohoda výhodou;
- samostatnou a iniciativní práci, organizační schopnosti;
Nabízíme:
- zaměstnání na HPP v příjemném kolektivu v Horce nad
Moravou (z Olomouce 15 min MHD);
- jednosměrný provoz – flexibilní pracovní doba, práce na
dobu určitou 1 rok, následně možné prodloužení;
- mzdové ohodnocení odpovídá
dosažené kvalifikaci 20 -24 000;
- nástup možný od 1.12.2018;
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, home office,
notebook, dotované stravování přímo v místě výkonu práce, sleva na někté
služby poskytované organizací, aj.);
- pravidelné vzdělávání (možnost každoročních účastí na
seminářů týkajících se změn v legislativě, ale i mimo ní např. cizích
jazyků, aj.);
- možnost získání zkušeností v oblasti nestátní neziskové organizace čerpající grantové příležitosti, možnost se zapojit aktivně do získávání finančních prostředků organizaci a vymýšlení finančních strategii;
Náplň
práce:
- samostatný/á účetní, který zajišťuje ucelené části
účetního systému organizace;
- zodpovědnost za celou účetní
agendu organizace;
- odesílání daňových přiznání, statistických výkazů,
fakturace;
- zástupitelnost mzdové účetní;
- uzavírání hlavních knih – uzávěrky;
- jednání a možné konzultace
s auditorem organizace;
Mensi stavebni firma z Olomouce prijme ucetni na HPP.Nastup od 1.12 2018 jednoduche ucetnictvi,mzdy,DPH.....tel.602 719 263
Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group
Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: FINANCIAL ACCOUNTANT Co je náplní této práce? Příprava měsíčních reportů pro mateřskou společnost Zpracování roční závěrky a komunikace s auditorem a daňovým poradcem Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat? SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru Praxe v oblasti účetnictví Aktivní znalost francouzštiny nebo němčiny Základní znalost anglického jazyka výhodou Velmi dobrá znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout: Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy Odborné zaškolení od zkušených kolegů Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení Motivující platové ohodnocení Možnost profesního vzdělávání Dotované závodní stravování Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group
Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: ÚČETNÍ / ACCOUNTS PAYABLE Co je náplní této práce? Realizace plateb dodavatelům ve stanoveném termínu Komunikace s dodavateli a kolegy z jiných oddělení Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat? Min. SŠ vzdělání Základní znalost podvojného účetnictví Komunikativní znalost francouzštiny nebo němčiny Základní znalost anglického jazyka Uživatelská znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout: Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy Odborné zaškolení od zkušených kolegů Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení Motivující platové ohodnocení Možnost profesního vzdělávání Dotované závodní stravování Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Účetní
Společnost : BMH spol. s r.o.
Adresa : Ondřejova 11, Olomouc-Chválkovice
Kontakt: pavel.koman@bmh.cz,
tel. 778 772 439
Pracovněprávní vztah : Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání : ÚSO s maturitou
Plat : 18 500 - 21 000 Kč
Co vás čeká:
Zajišťování
účtování společnosti v souladu s účetní metodikou společnosti, účetními
osnovami a souvisejícími účetními pravidly a předpisy dle pokynů nadřízeného
pracovníka, zejména:
- účtování došlých a vydaných faktur
- vystavování faktur
- evidence majetku a zásob
- znalost účtování skladů výhodou
- administrativa
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Vzdělání SŠ -
ekonomického směru
- praxe min. 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví a legislativy
- znalost MS Office, znalost účetního SW HELIOS výhodou
- ochota se učit a pracovat na sobě
- pečlivost a zodpovědnost
- samostatnost a důvěryhodnost
Co vám můžeme nabídnout
- práci na HPP
- zaměstnanecké benefity, stravenky
- certifikované vzdělávání a jazykové kurzy
- dovolená nad rámec 4 týdnů
- příjemné pracovní prostředí
Kdy můžete nastoupit: Ihned
6.11.2017
Samostatná účetní
Pracovní poměr: na dobu určitou, plný úvazek, pružná pracovní doba
Pracoviště: Horka nad Moravou
Nástup: IHNED
Náplň práce: Zaúčtování přijatých a vydaných dokladů dle platné legislativy. Účtování pokladny, bankovních výpisů. Evidence a účtování majetku. Pravidelné kontroly účtů, zpracování a kontrola účetních závěrek.
Požadavky na uchazeče o práci
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výborná znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů. Zkušenost minimálně 3 roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti. Znalost práce na PC (MS Office). Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: Práci na hlavní pracovní poměr, zaučení v rámci pozice a neustálý rozvoj, poukázky Edenred na volnočasové aktivity v hodnotě 500 Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce ve výši 5000 Kč, zaměstnanecký program Vodafone, příspěvek na stravování, možnost sjednání výhodného pojištění.
Odpovídající mzdové ohodnocení
Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na emailovou adresu: nabor@montix.cz
Telefon: 773 161 856
Hledám práci:
Radmila Cagášková
+420 721 108 612
email:radka.cagaskova@seznam.cz
pracovní zkušenosti:
mzdová agenda:
kompletní zpracování hrubých mezd, komunikace s OSSZ a ZP, přihlášky, odhlášky
roční zúčtování, ELDP.
Personální agenda:
nástup nových pracovníků , smlouvy, zdravotní prohlídky
Účtování přijatých a vydaných faktur, kontrola saldokonta, příprava podkladů k DPH a KH
pokladna CZK,CHF,EU
Chcete uplatnit své
zkušenosti z oblasti účetnictví?
Chcete se realizovat v zázemí stabilní
společnosti, ale vyhnout se rutině?
Pokud ano, víme o příležitosti právě pro Vás!
Naším klientem je účetní a daňová kancelář,
která už poskytla své služby více než 750 spokojeným klientům. Pro její pobočku
v Olomouci nyní hledáme SAMOSTATNOU ÚČETNÍ:
Díky čemu nebudou Vaše dny v práci nuda:
- zodpovědnost za komplexní účetní agendu
- zpracování přidružené agendy jednotlivých
firem z různých oborů
- komunikace s klienty
Aby se Vám na nové pozici vedlo dobře, budete
potřebovat:
- SŠ ekonomického směru
- zkušenosti na pozici samostatné účetní
- ochotu zpracovávat účetní agendu pro více
firem
- samostatnost, pečlivost
Kromě toho nás potěší, když budete hovořit některým
z cizích jazyků a mít praktické zkušenosti se systémem Helios.
Na této pozici se budete moci seberealizovat a
rozsah Vašich dovedností bude náležitě finančně ohodnocen. Stravenky a zkušený
kolektiv na Vás čekají přímo v historickém centru OLOMOUCe.
Jestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou,
pošlete nám svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz
a my se Vám brzy ozveme.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás,
v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním
kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát
či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte
souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000
Sb., O ochraně osobních údajů.
Firma hledá účetní do pracovního poměru, kontakt:
HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
Tovární 41A
772 00 Olomouc
Horton International je celosvětově působící firma, která poskytuje svým zákazníkům kvalitní služby v oblasti vyhledávání a výběru vyššího a top managementu.
Ve spolupráci s mateřskou společností Dittmann Consulting Vám nabízíme komplexní přístup v celém personálním rozvoji firmy.
Garantujeme Vám profesionální přístup s využitím znalosti podnikatelského prostředí České republiky a mezinárodních zkušeností, dlouholetou zkušenost v oblasti personálního poradenství.
Aktuálně obsazovaná pracovní místa najdete na stránkách www.horton-intl.cz
Vedoucí mzdové účtárny
Našim klientem je významná výrobní zahraniční společnost, globální dodavatel strojírenských dílů do automobilového průmyslu.
Region: střední Morava
Náplň práce
Pozice vyžaduje
· Minimálně 5let praxe mzdového účetnictví (výrobní společnost výhodou)
· Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
· Pečlivost, spolehlivost, mlčenlivost, diskrétnost, loajalita
· Zodpovědnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
Úspěšný kandidát/ka bude pracovat u významné mezinárodní společnosti, špičky v oboru. Mzdové ohodnocení odpovídá náročnosti pozice, včetně zaměstnaneckých výhod. Firma poskytuje kvalifikační růst, odborná zaškolení. Příležitost pracovat pro zaměstnavatele, který roste, investuje do vývoje a nových technologií.
Lokalita pracoviště: Prostějov
Kontakt:
Ing. Jana Mikulová
Horton International Czech s .r.o.
Aksamitova 1, 779 00 Olomouc
Tel., fax: (+420) 585 227 289
mikulova@horton-intl.cz
Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá do ekonomického úseku samostatnou účetní(ho).
Požadovaný profil:
Náplň práce:
Nabízíme:
Nástup od 1. 5. 2017.
Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Účetní“.
Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá kolegu na pozici personalista/ka - mzdový/á účetní.
Požadovaný profil:
Náplň práce:
Nabízíme:
Nástup možný ihned.
Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Mzdová účetní-personalistka“.
Společnost Solvent ČR je ryze česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která vznikla v roce 1992. Vsoučasné době je největším distributorem drogistického zboží v ČR
PRO LOGISTICKÉ CENTRUM V OLOMOUCI – Chválkovicích OBSAZUJEME 2 PRACOVNÍ POZICE :
Mzdová účetní pro SAP
Náplň práce:
· Zodpovědnost za vedení mzdové agendy společnosti (cca 400zaměstnanců)
· Zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ
· Zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- Praxe na pozici mzdová účetní – min.2 roky
- Znalost zpracování mezd v SAP – výhodou
- Znalost personální a mzdové problematiky
- Základní znalost podvojného účetnictví
- Základní znalost zákoníku práce
- Velmi dobrá znalost práce na PC
- Trestní bezúhonnost, svědomitost, zodpovědnost, pečlivost a důslednost
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr, doba neurčitá
- pružná pracovní doba
- zajímavé finanční ohodnocení + firemní benefity
- zázemí stabilní a prosperující společnosti , největší na trhu v ČR a SR
- výrazná sleva na veškerý sortiment drogerie
- práci v malém a příjemném kolektivu
- zaškolení
Nástup: po dohodě
Detailní info poskytneme na tel.čísle: Ing.Vladislava Vrbová - 731 536 127
Životopisy prosím zasílejte na email: vladislava.vrbova@pksolvent.cz
Vlastivědné muzeum Jesenicka, příspěvková organizace Olomouckého kraje
Zámecké náměstí 1
790 01 Jeseník
přijme
samostatného ÚČETNÍHO/EKONOMA na hlavní pracovní poměr nebo externě na fakturu, možno zpracovávat účetnictví prostřednictvím vzdálené správy.
Požadavky:
- vzdělání – min. SŠ ekonomického směru
- znalost účetnictví vybraných účetních jednotek podle vyhlášky č. 410
- praxe v účetnictví min. 3 roky
- práce v SW GORDIC
- Nástup: červenec 2016
Svoje nabídky a strukturovaný životopis zašlete na adresu zaměstnavatele nebo na e-mail muzeum@jeseniky.net do 22.6. 2016; obálku označte heslem ÚČETNÍ/EKONOM.
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ
Stavební firma hledá samostatnou účetní, s možností okamžitého nástupu, která bude zodpovědná za samostatné vedení vybraných agend a komplexní administrativní podporu hlavní účetní a jednatele společnosti.
POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání ekonomického směru + praxe na pozici účetní min. 3 roky
- nebo - Absolvent kurzu + praxe min. 5 let
- Nutná znalost podvojného účetnictví
- Znalost MS Office
- Orientace v daňovém systému ČR
- Znalost účetního SW Premier výhodou
- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, komunikativnost a příjemné vystupování.
v Požadujeme zaslání životopisu psaného vlastní rukou + fotografie (naskenovaný, nebo poštou), vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Zpracování účetních dokladů (FAP, pokladna,…) v účetním SW Premier
- Administrativní práce dle požadavků nadřízených
- Řešení přidělených úkolů v rámci ekonomického oddělení
- Práce s interními systémy
- Spolupráce s odděleními napříč společností
NABÍZÍME:
- Odpovídající platové ohodnocení /nástupní plat 15.000,- CZK/
- Práce v mladém a dynamickém kolektivu
- Příjemné pracoviště v blízkosti centra Olomouce
- Po zkušební době možnost zvýšení mzdy a firemních benefitů (stravenky, služební telefon)
- Nástup ihned
kontakt:
<
SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
ÚČETNÍ
Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 3 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou
Znalost oboru – účetnictví, majetková a daňová oblast vč. DPH, znalost zákona o účetnictví, znalost programu Pohoda velkou výhodou, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví
Další požadavky: dobrá znalost programu Excel, MS Office, pečlivost, projektová problematika, znalost AJ podmínkou, ostatní jazyky výhodou
Náplň práce: účetnictví, mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek, administrativa, administrace v oblasti probíhajících projektů, apod…
Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov
Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000
Kontaktní osoba: Martina Andrýsková
Životopisy a motivační dopis posílejte na email: martina.andryskova.paluchova@slunakov.cz, nejpozději do 25.5.2016,
Hledáme zkušenou účetní na pozici Hlavní Účetní
Marian GávelJednatel společnosti
T: + 420 777 699 998
Provozovna: Náměstí Svobody 268, 752 01 KOJETÍN
Přijmeme samostatnou finanční účetní pro příspěvkovou organizaci (samostatně vede účetnictví účetní jednotky, sestavuje účetní závěrky, vede účetní knihy), program AC účto.
Domov pro seniory Nopova, p.o., Nopova 128/96, 615 00 Brno Židenice, kontakt: Ing. Zdenka Čillíková, tel: 774 490 041,e-mail: cillikova@nop.brno.cz
Termín nástupu: ihned
Ing. Zdenka Čillíková
ředitelka
Domov pro seniory Nopova p.o.
Nopova 128/96,615 00 Brno
mail: cillikova@nop.brno.cz
telefon: 548321500/160
PROVOZNÍ ÚČETNÍ
MÁTE EKONOMICKÉ ZAMĚŘENÍ? ZPRAVOVAL/A JSTE JIŽ ÚČETNICTVÍ NĚJAKÉ FIRMĚ? CHCETE PRACOVAT PRO ČESKOU FIRMU?
TAK PRÁVĚ VÁS HLEDÁME!
PROFIL KANDIDÁTA
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxi v oblasti účtování a daňové problematiky
Zájem odborně růst
Dobré komunikační a organizační dovednosti
NABÍZÍME
Velmi dobré ohodnocení Vaší práce
Prostor pro seberealizaci a profesní růst
Přátelskou podnikovou kulturu.
Metodickou podporu holdingu enteria a.s.
Širokou nabídku benefitů
Místo výkonu: Olomouc
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaše reakce a spolupráci při hledání vhodného zaměstnání!
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.
V FPP Consulting spol. s r.o. poskytujeme našim klientům profesionální služby v oblasti účetnictví, daní, personálního a ekonomického poradenství. Nyní nabízíme příležitost brigády/ práce na zkrácený úvazek na pozici
MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Co očekáváme:
- prokazatelnou zkušenost v oblasti mzdového účetnictví (min. 3 roky),
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,
- výhodou je znalost účetního programu ÚČTO - Tichý.
Vaší zodpovědností bude:
- pomoc při zpracování mezd v rovnoměrném pracovním rozvrhu,
- pomoc při zpracování ročního zúčtování,
- přihlášky, odhlášky zaměstnanců na OSSZ, zdravotních pojišťovnách, hlášení změn,
- operativní mzdová evidence.
Vybranému kandidátovi nabídneme:
- práci na zkrácený úvazek nebo DPP,
- možnost osobního a profesního rozvoje,
- možnost dlouhodobého uplatnění v oboru.
Práce je vhodná i pro důchodce nebo maminky na RD.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napište, čím Vás naše nabídka oslovila a co od naší případné spolupráce očekáváte.
Těšíme se na Váš email, který prosím zašlete na adresu job@fpp.cz k rukám Ing. Hany Sobkové.
Automobilová firma, Mürdter Dvořák, se sídlem Olšany u Prostějova hledá mzdovou účetní.
Požadujeme:
- SŠ ekonomického směru
- Znalost pracovně právních předpisů
- Znalost zákoníku práce
- MS EXCEL, WORD, OUTLOOK, výhodou Helios
Zpracování pracovních smluv a mzdových výměrů.
Zpracovává mzdy, časová a osobních data zaměstnanců.
Kontakt: Kubíčková Hana 582402429/731404129 h.kubickova@muerdter.cz
Pro našeho klienta hledáme kandidáty/kandidátky na pozici:
Účetní
Náplň práce:ü zadávání faktur, tvorba daňových přiznání, rozvahy a další účetní úkony,
ü zpracování účetní závěrky a závěrkových dokumentů,
ü spolupráce s finančním manažerem,
ü komunikace s manažery jednotlivých oddělení firmy,
Požadujeme:
ü praxi v oboru na pozici účetní,
ü samostatné vedení účetnictví velké společnosti výhodou,
ü organizační schopnosti,
ü dobrá znalost MS Excel, znalost programu Pohoda nebo Pamica výhodou,
ü časová flexibilita, odolnost vůči záteži.
Nabízíme:
ü práci na plný úvazek na dobu neurčitou,
ü motivující finanční ohodnocení dle zkušenosti a výkonu,
ü příjemné pracovní prostředí
Termín nástupu: ihned, popř. dohodou
Místo výkonu práce: Ostrava
Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, zašlete Váš strukturovaný životopis s následujícím prohlášením na email pernova@tempo.cz. Oceníme, když přiložíte také svou fotografii.
"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti TEMPO TC, IČ: 26 81 33 35 dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".
Bližší informace:
Mgr. Eva Pernová
Tel.: 734 680 424
E-mail: pernova@tempo.cz
Clean4you s.r.o.
Chválkovická 101/4
779 00 Olomouc
IČ: 28618165
DIČ: CZ28618165
Firma s rozsáhlou činností služby, výroba, skladové hospodářství zaměstná v trvalém pracovním poměru zkušenou profesionální účetní s nástupem ihned. Jedná se o zaměstnání s dlouhodobou pracovní perspektivou. Předpokládaný počet zaměstnanců v průběhu 1 roku dosáhne cca 50 lidí.
Obraty firmy r 2013 cca 60 mil.
r 2014 cca 78 mil.
r 2015/9 cca 148,7 mil.
Kontaktní osoby : Ing.Jiří Tomandl – jednatel společnosti tel. 603 268 880
e-mail: tomandl@cleanforyou.cz
Marcela Hoffmannová – administrativa tel. 604 241 114
HOLPLAST, s.r.o. je výrobní společnost se sídlem v Prostějově, Dukelská brána 4. Na trhu působí od roku 1991. Zabývá se výrobou elektroinstalačního materiálu a lisováním plastových výlisků, které jsou určeny pro automobilový průmysl.
Nyní hledáme do společnosti kandidátku na pozici:Hlavní účetní
Pracovní náplň:
Kompletní vedení účetní a daňové agendy celé společnosti
- vedení účetnictví
- mzdová evidence
- vedení pokladny EUR, CZK
- zpracování faktur EUR, CZK
- zpracování DPH
- zpracování účetní závěrky
- zpracování daňových přiznání
Zastupování firmy na úřadech státní správy.
Znalost informačního a účetního systému Helios výhodou.
Kontakt pro bližší informace a zaslání životopisu:
Veronika Holubová, GSM: 603 813 994
E-mail: info@holplast.cz
ŽIVOTOPIS
Základní údaje: Dana Stryková - nabízí účetní poradenství bytem Nový Malín 649, 788 03 Nový Malínnar. 8.7.1960
r.č. 605708/2163
Vzdělání : r. 1981 Střední ekonomická škola ve Svitavách
r. 2002 Certifikát na účetní
Praxe : 21 roků v oboru účetnictví a ekonomické poradenství jako OSVČ,
r. 1982 jako prokuristka s.r.o.
OSVČ – zaměstnává 3 pracovníky,
Zpracovává daňovou evidenci, Podvojné účetnictví, Mzdovou agendu, Vyřizování dotací ÚP, Zpracovávání veškerých dokumenty pro FÚ, OSSZ, zdravotní poj., jednání s úřady a jejic spolupráce, vyřizování chráněné dílny, zpracovávání všech daň. přiznání včetně daně z nemovitosti, zpracovává pro 25 firem malých i středně velkých firem účetnictví, zapracovává zaměstnance úč. do velkých i malých firem jako samostatné účetní, je registrována v komoře certif.účetních
Jazykové
znalosti : anglický jazyk – mírně
pokročilá
německý jazyk – malá znalost
italský jazyk - malá znalost
Řidičský průkaz : B – osobní auta
Technické znalosti: práce s různými účetními programy Např. Abra, Money, Pohoda
Outlock,word,excel
Dovednosti : Velká pracovní výdrž, schopnost pracovat ve stresových situacích, zaměření na detaily, dodržování stanovených termínů, schopnostvycházet s lidmi, pracovat v týmu,spravedlivé rozdělení úkolů podle možnosti a schopnosti pracovníků.
Zájmy : Cestování, četba
Kontakt na: suol@wellnet.cz, 602 730 916