Hledáte nebo nabízíte zaměstnání?

    

DIOL družstvo Olomouc,

nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,

hledá do svého týmů pracovnici na pozici

 

 

MZDOVÁ  ÚČETNÍ

 

 

NÁPLŇ PRÁCE:

· kompletní zpracování mzdové agendy

· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP

· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP

 

POŽADUJEME:

· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření

· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků

· výbornou znalost mzdové a personální problematiky

·  znalost zákoníku práce

· výbornou znalost práce na PC

· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost

· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou

 

NABÍZÍME:

· práci na HPP na dobu neurčitou

· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč

· pružnou pracovní dobu

· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou

· služební telefon s neomezeným voláním

· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy

· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská

 

 

Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 30.6.2020.


Obec Kokory
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní / administrativní pracovník
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• Orientaci v účetních agendách, orientace v pracovně-právních vztazích
• Počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel
• Spolehlivost, pečlivost, přesnost, samostatnost, zručnost, časovou flexibilitu
• Prokazatelná praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz skupiny B
Popis pracovní pozice:
• Účetnictví, rozpočet obce, evidence majetku, pokladna
• Personalistika a mzdová agenda
• Matriční agenda
Nabízíme:
• Pracovní smlouvu na plný úvazek
• Pracoviště: Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory
• Platové zařazení dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 300/2019 Sb. o odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, podle dosaženého vzdělání a praxe v oboru
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání pošlete poštou nebo doručte osobně do 30.6.2020 na adresu: Obec Kokory, Kokory 57, 75105 Kokory. Před uzavřením pracovního vztahu bude vyžadován výpis z evidence Rejstříku trestů.

Pro další informace můžete kontaktovat starostku obce na adrese: starosta@obeckokory.cz, tel. 724 129 039.

Mám chuť pracovat, je mi 55 let, hledám uplatnění jako fakturant, administrativní pracovník, apod. na zkrácený úvazek.
Kontakt: telefon: 776369149 , email: josef.vyslouzil@seznam.cz

Dobrý den,

hledáme účetní nebo firmu na vedení účetnictví se znalostí vyhlášky 410, a to od května letošního roku. Jsme malá škola bez jídelny, nejsme plátci DPH. Zájemci se mohou obrátit na mne nebo přímo na pana ředitele Mgr.Jiřího Vymětala.

Hezký den

 

Mgr. Iveta Křepelová

Školní psycholog





ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova 11, příspěvková organizace

Otevřená škola statutárního města Olomouc

608 617 662 iveta.krepelova@zssvatoplukova.cz | www.zssvatoplukova.cz

Účetní - senior bez AJ 42.000,- Kč - 60.000,- Kč

Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

Požadujeme:

  • charakter
  • odbornost

Specifikace odbornosti:

  • znalost podvojného účetnictví a ekonomiky
  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
  • praxe min. 5 let
  • znalost AJ nebo NJ výhodou
  • znalost práce na PC – MS Excel vyšší uživatelská úroveň, a ostatní programy Microsoft Office 
  • znalost SAP a Lotus Notes výhodou
  • preciznost, systematický a analytický přístup, sebedisciplína a profesionální vystupování 

Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení na tuto pozici je vyplnění on-line testu z AJ, který Vám bude ihned po ukončení registrace odeslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. V případě nevyplnění testu do 24 hodin od obdržení, nebude Vaše žádost posouzena.

Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející české výrobně inovativní společnosti s působností ve více než 80 zemích světa, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity 
  • možnost profesního rozvoje a kariérního růstu 
  • 5 týdnů dovolené 
  • firemní stravování 
  • firemní školku pro Vaše děti 
  • firemní ubytování 

Informace o náboru

V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:

http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis

Děkujeme a těšíme se na nové členy týmu Fosfa!

Účetní - junior bez AJ 30.000,- Kč - 40.000,- Kč

 

Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

 

Požadujeme:

·         charakter

·         odbornost

Specifikace odbornosti:

  • znalost podvojného účetnictví a ekonomiky
  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
  • praxe min. 2 roky
  • znalost AJ nebo NJ výhodou
  • znalost práce na PC – MS Excel vyšší uživatelská úroveň, a ostatní programy Microsoft Office 
  • znalost SAP a Lotus Notes výhodou
  • preciznost, systematický a analytický přístup, sebedisciplína a profesionální vystupování 

 Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející české výrobně inovativní společnosti s působností ve více než 80 zemích světa, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity 
  • možnost profesního rozvoje a kariérního růstu 
  • 5 týdnů dovolené 
  • firemní stravování 
  • firemní školku pro Vaše děti 
  • firemní ubytování 

Informace o náboru

V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:

http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis

Jitka Hubáčková, tel. +420 519 306 240

 

Fakturant bez AJ 20.000,- Kč - 30.000,- Kč

 

Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

 

Požadujeme:

·         charakter

·         odbornost

Specifikace odbornosti:

  • základní znalost podvojného účetnictví a ekonomiky
  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
  • praxe není požadována
  • znalost práce na PC – MS Excel vyšší uživatelská úroveň, a ostatní programy Microsoft Office 
  • znalost SAP a Lotus Notes výhodou
  • preciznost, systematický a analytický přístup, sebedisciplína a profesionální vystupování 

 Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející české výrobně inovativní společnosti s působností ve více než 80 zemích světa, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity 
  • Zavedená účetní firma nabízí • vedení účetnictví pro podnikatelské i neziskové subjekty, zemědělské společnosti • daňové evidence • zpracování mezd • veškerá daňová přiznání • rekonstrukce účetnictví. Spolupráce s daňovým poradcem. Ceny dohodou.

    Ing. Gabriela VOJTÍŠKOVÁ e-mail: gabrielavojtiskova@seznam.cz / tel.: 739 614 553 

Nabídka vedení účetnictví

Vážení,

jsme externí zpracovatelky účetnictví. Pracujeme jako dvoučlenný tým a proto můžeme klientům nabídnout naše nejlepší zkušenosti a znalosti jako celek. Zabýváme se jak soukromým sektorem, tak i oblastí příspěvkových organizací. Aktuálně přibíráme klienty na zpracování mzdové agendy.

 

V případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese valova.eva@post.cz.

Těšíme se na spolupráci.

Ing. Gabriela Krásná a Ing. Eva Valová

 

MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s.

Olomouc, Wellnerova 1215/1

Pracoviště: Uničov, Brníčko 1032, 783 91 (areál UNEXu)

 

hledá

 

 

ÚČETNÍ

 

Náplň práce:

 

·       účtování přijatých faktur

·       vystavování faktur - tuzemsko, zahraničí

·       skladové hospodářství

·       vedení pokladny

·       jiná administrativa

 

Požadujeme:

 

·       SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru

·       výborná znalost podvojného účetnictví

·       min. 2 roky praxe v oboru

  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel)

·       znalost účetního programu Vision výhodou

·       znalost NJ (AJ) výhodou

·       spolehlivost, odpovědnost, pracovitost

 

Nabízíme:

 

·       práci na HPP

·       nástupní plat Kč 25.000,-

·       nástup od 1.11.2019 nebo dohodou

·       příspěvek na stravování

·       příspěvek na penzijní připojištění

 

 

 

 

Kontakt: Lenka Filipová, tel. 585073510

 

 

Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na e-mail: lenka.filipova@mmodel.cz

 

 

Inzerát na obsazení pracovního místa

ve Středisku sociální prevence Olomouc, příspěvkové organizaci,

Na Vozovce 26, 779 00 Olomouc

Účetní

Požadavky:

  • praxe v agendě podvojného účetnictví minimálně dva roky
  • praxe v příspěvkové organizaci vítána
  • znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel)
  • znalost programu Gordic výhodou
  • odpovědnost, pečlivost, komunikativnost
  • bezúhonnost
  • zdravotní způsobilost
  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru

 

 

Hrubý měsíční plat: dle délky praxe od 17.600,- Kč do 26.500,- Kč

Nástup ihned nebo dle dohody

Úvazek 1,0 nebo dle dohody

Platnost inzerátu do 31.10.2019

Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Jedzoková, tel.: 588 507 514, mobil.: 725 466 828

Strukturované profesní životopisy s uvedením telefonního čísla a e-mailu zasílejte na e-mail personalisty pana Emila Dadáka: dadak@ssp-ol.cz nejpozději do 31.10.2019.

 

 

Jsem mzdová účetní, od ledna 2019 ve starobním důchodu. Nabízím výpomoc v tomto oboru, krátkodobé zastupování atd.

Telefonní kontakt:  605 477 448

Email:  lmalusova@seznam.cz

 

Libuše Malúšová, Urxova 19, 779 00   Olomouc

                                 

                                       

    

DIOL družstvo Olomouc,

nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,

hledá do svého týmů pracovnici na pozici

 

 

MZDOVÁ  ÚČETNÍ

 

 

NÁPLŇ PRÁCE:

· kompletní zpracování mzdové agendy

· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP

· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP

 

POŽADUJEME:

· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření

· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků

· výbornou znalost mzdové a personální problematiky

·  znalost zákoníku práce

· výbornou znalost práce na PC

· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost

· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou

 

NABÍZÍME:

· práci na HPP na dobu neurčitou

· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč

· pružnou pracovní dobu

· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou

· služební telefon s neomezeným voláním

· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy

· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská

 

 

Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 10.6.2019.

Pozice: provozní účetní

Zaměstnavatel: Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace

Pracoviště: Lipenská 120, Olomouc

Druh práce: vedení účetnictví, zabezpečení agendy DPH v organizaci, vedení vnitropodnikového účetnictví, inventarizace.

Požadavky:

Dosažené vzdělání –  středoškolské,vysokoškolské, praxe v oblasti účetnictví nutná

Obor školního vzdělání – ekonomické

 

Další požadované vlastnosti:

- profesionální přehled v oblasti podvojného účetnictví

- znalost účetních a daňových zákonů, zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví, vyhláška 410/2009 Sb., zákon 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, zákon 586/1992 Sb. o daních z příjmů, vyhláška 383/2009 Sb.

- dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti

- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook,)

 

Podrobnější informace na www.ssok.cz

 

Nástup možný ihned.

 

 

Společnost Hanácká zemědělská, a.s. přijme zaměstnance na pozici mzdová účetní. Nástup možný ihned. Životopisy posílejte na podatelna@hzas.cz

Hanácká zemědělská, a.s.

Dolany 316, 783 16 Dolany u Olomouce

podatelna@hzas.cz

  • Klíč – centrum sociálních služeb v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na pozici EKONOM (plný úvazek) a na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ, PERSONALISTA (úvazek 0,6). Více na www.klic-css.cz, tel. 585 425 921, 733 531 342.

 

  • EKONOM zajišťuje a odpovídá za provádění veškeré ekonomické, administrativní a provozní agendy organizace včetně sestavování a sledování vývoje rozpočtu a zúčtování finančních prostředků z různých zdrojů. Vede ekonomicko-administrativní úsek.

Požadujeme vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření.

 

  • HLAVNÍ ÚČETNÍ, PERSONALISTA zajišťuje komplexní vedení účetnictví včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih a dále v personální oblasti výběr zaměstnanců, jejich zaškolování, další vzdělávání a hodnocení, tvorbu organizačních struktur, pracovních náplní, statistických přehledů.

Požadujeme vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.

Pozice: MZDOVÁ ÚČETNÍ

Pracoviště: Nemocnice Šumperk a.s., pracoviště Šumperk                      

Region: Olomoucký kraj

Náplň práce: 

·       komplexní zpracovávání mzdového účetnictví přidělené části zaměstnanců, včetně mzdové uzávěrky, výplaty mezd a ročního zúčtování daně z příjmu;

·       administrativní zpracování personální agendy přidělené části zaměstnanců (bonusy, kompletace a aktualizace osobního spisu, zvedení a evidence povinných a periodických školení zaměstnanců, vedení a evidence o lékařských prohlídkách zaměstnanců);

·       ledování vývoje mzdové, daňové, pracovně právní a personální legislativy.

Požadujeme:

·       USO/VŠ vzdělání – ideálně ekonomický obor;

·       odbornou praxi v oblasti práce mzdové účetní minimálně 5 roků;

·       znalost a orientaci ve mzdovém výkaznictví, včetně výborné znalosti pracovně právní legislativy;

·       znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou;

·       řidičské oprávnění pro skupinu B – aktivní řidič/ka;

·       komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti, iniciativu a pracovní nasazení, pozitivní a aktivní přístup, nárazově časovou flexibilitu;

·       příjemný vzhled a vystupování, vstřícnost, odolnost vůči stresu a zátěži, ochotu       učit se, samostatnost i schopnost týmové spolupráce.

Nabízíme:

  • stabilní pracovní pozici s potenciálem profesního růstu;
  • pracovní poměr na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce Šumperk;
  • odpovídající mzdové ohodnocení;
  • možnost kontinuálního vzdělávání;
  • nástup ihned, případně dohodou;

·       firemní benefity: týden dovolené navíc, možnost ubytování, měsíční příspěvek na penzijní připojištění 600,-Kč, dotované stravování (oběd za 33,-Kč), bezúročné zápůjčky, relaxační pobyty a  zvýhodněné vouchery, rehabilitační cvičení zdarma, nadstandardní pokoje pro rodinné příslušníky, parkování v areálu zdarma, až 7% zvýhodněný nákup ve vlastní lékárně, společenské a kulturní akce společnosti, výhodný tel. rodinný tarif, karta benefitů – sleva u vybraných obchodníků, asistenční služba – ELA (poradenství v oblasti právní, finanční, psychologické a zdravého životního stylu), nekuřácké prostředí.

 

Mzdové podmínky:

  • nástupní mzda od 18 000,- Kč + motivační odměny, po ukončení adaptačního procesu přiznání individuálního osobního ohodnocení.

Kontakt:

·       Ing. Mgr. Renata Kleštincová, vedoucí personálního a mzdového oddělení,

e-mail: renata.klestincova@nemocnicesumperk.cz, tel: 607 925 724.

 

 

Sluňakov c.e.a. města Olomouce, o.p.s. Skrbeňská 70, Horka nad Moravou

Hledá nového pracovníka na pozici: Samostatná/ý účetní

Kontaktní osoba: Tereza Baleková, životopisy zasílejte do  26.11.2018 na email  tereza.balekova@slunakov.cz , 585154482; 

Požadujeme:
- uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním nejlépe v ekonomickém směru;
- znalost podvojného účetnictví podmínkou;
-  praxe na obdobné pozici min. 3 roky (vhodné také pro uchazeče po RD);
- dobrá znalost programu MS Excel, znalost mzdové agendy, problematiky DPH, znalost programu Pohoda výhodou;
- samostatnou a iniciativní práci, organizační schopnosti;

 

Nabízíme:
- zaměstnání na HPP v příjemném kolektivu v Horce nad Moravou (z Olomouce 15 min MHD);
- jednosměrný provoz – flexibilní pracovní doba, práce na dobu určitou 1 rok, následně možné prodloužení;

- mzdové ohodnocení odpovídá dosažené kvalifikaci 20 -24 000;
- nástup možný od 1.12.2018;
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, home office, notebook, dotované stravování přímo v místě výkonu práce, sleva na někté služby poskytované organizací, aj.);
- pravidelné vzdělávání (možnost každoročních účastí na seminářů týkajících se změn v legislativě, ale i mimo ní např. cizích jazyků, aj.);

- možnost získání zkušeností v oblasti nestátní neziskové organizace čerpající grantové příležitosti, možnost se zapojit aktivně do získávání finančních prostředků organizaci a vymýšlení finančních strategii;

 

Náplň práce:
- samostatný/á účetní, který zajišťuje ucelené části účetního systému organizace;

- zodpovědnost za celou účetní agendu organizace;
- odesílání daňových přiznání, statistických výkazů, fakturace;

- zástupitelnost mzdové účetní;
- uzavírání hlavních knih – uzávěrky;

- jednání a možné konzultace s auditorem organizace;

 

Mensi stavebni firma z Olomouce prijme ucetni na HPP.Nastup od 1.12 2018 jednoduche ucetnictvi,mzdy,DPH.....tel.602 719 263

Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group

Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: FINANCIAL ACCOUNTANT Co je náplní této práce?  Příprava měsíčních reportů pro mateřskou společnost  Zpracování roční závěrky a komunikace s auditorem a daňovým poradcem Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat?  SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru  Praxe v oblasti účetnictví  Aktivní znalost francouzštiny nebo němčiny  Základní znalost anglického jazyka výhodou  Velmi dobrá znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout:  Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy  Odborné zaškolení od zkušených kolegů  Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení  Motivující platové ohodnocení  Možnost profesního vzdělávání  Dotované závodní stravování  Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group

Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: ÚČETNÍ / ACCOUNTS PAYABLE Co je náplní této práce?  Realizace plateb dodavatelům ve stanoveném termínu  Komunikace s dodavateli a kolegy z jiných oddělení Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat?  Min. SŠ vzdělání  Základní znalost podvojného účetnictví  Komunikativní znalost francouzštiny nebo němčiny  Základní znalost anglického jazyka  Uživatelská znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout:  Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy  Odborné zaškolení od zkušených kolegů  Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení  Motivující platové ohodnocení  Možnost profesního vzdělávání  Dotované závodní stravování  Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Účetní

Společnost :  BMH spol. s r.o.
Adresa : Ondřejova 11, Olomouc-Chválkovice
Kontakt:
pavel.koman@bmh.cz, tel. 778 772 439
Pracovněprávní vztah : Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání : ÚSO s maturitou
Plat : 18 500 - 21 000 Kč

Co vás čeká:

Zajišťování účtování společnosti v souladu s účetní metodikou společnosti, účetními osnovami a souvisejícími účetními pravidly a předpisy dle pokynů nadřízeného pracovníka, zejména:
- účtování došlých a vydaných faktur
- vystavování faktur
- evidence majetku a zásob
- znalost účtování skladů výhodou
- administrativa

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- Vzdělání SŠ - ekonomického směru
- praxe min. 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví a legislativy
- znalost MS Office, znalost účetního SW HELIOS výhodou
- ochota se učit a pracovat na sobě
- pečlivost a zodpovědnost
- samostatnost a důvěryhodnost

Co vám můžeme nabídnout

- práci na HPP
- zaměstnanecké benefity, stravenky 
- certifikované vzdělávání a jazykové kurzy
- dovolená nad rámec 4 týdnů
- příjemné pracovní prostředí

Kdy můžete nastoupit: Ihned

 

6.11.2017

Samostatná účetní

Pracovní poměr: na dobu určitou, plný úvazek, pružná pracovní doba

Pracoviště: Horka nad Moravou

Nástup: IHNED

Náplň práce: Zaúčtování přijatých a vydaných dokladů dle platné legislativy. Účtování pokladny, bankovních výpisů. Evidence a účtování majetku. Pravidelné kontroly účtů, zpracování a kontrola účetních závěrek.

Požadavky na uchazeče o práci

Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výborná znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů. Zkušenost minimálně 3 roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti. Znalost práce na PC (MS Office). Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.

Nabízíme: Práci na hlavní pracovní poměr, zaučení v rámci pozice a neustálý rozvoj, poukázky Edenred na volnočasové aktivity v hodnotě 500 Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce ve výši 5000 Kč, zaměstnanecký program Vodafone, příspěvek na stravování, možnost sjednání výhodného pojištění.

Odpovídající mzdové ohodnocení

Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na emailovou adresu: nabor@montix.cz

Telefon: 773 161 856

Hledám práci:

Radmila Cagášková

+420 721 108 612

email:radka.cagaskova@seznam.cz

 

pracovní zkušenosti:

mzdová agenda:

kompletní zpracování hrubých mezd, komunikace s OSSZ a ZP, přihlášky, odhlášky

roční zúčtování, ELDP.

Personální agenda:

nástup nových pracovníků , smlouvy, zdravotní prohlídky

Účtování přijatých a vydaných faktur, kontrola saldokonta, příprava podkladů k DPH a KH

pokladna CZK,CHF,EU

 

Chcete uplatnit své zkušenosti z oblasti účetnictví? 
Chcete se realizovat v zázemí stabilní společnosti, ale vyhnout se rutině?
Pokud ano, víme o příležitosti právě pro Vás!

Naším klientem je účetní a daňová kancelář, která už poskytla své služby více než 750 spokojeným klientům. Pro její pobočku v Olomouci nyní hledáme SAMOSTATNOU ÚČETNÍ: 

Díky čemu nebudou Vaše dny v práci nuda:
- zodpovědnost za komplexní účetní agendu
- zpracování přidružené agendy jednotlivých firem z různých oborů
- komunikace s klienty

Aby se Vám na nové pozici vedlo dobře, budete potřebovat:
- SŠ ekonomického směru
- zkušenosti na pozici samostatné účetní
- ochotu zpracovávat účetní agendu pro více firem
- samostatnost, pečlivost
Kromě toho nás potěší, když budete hovořit některým z cizích jazyků a mít praktické zkušenosti se systémem Helios.

Na této pozici se budete moci seberealizovat a rozsah Vašich dovedností bude náležitě finančně ohodnocen. Stravenky a zkušený kolektiv na Vás čekají přímo v historickém centru OLOMOUCe.
Jestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou, pošlete nám svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz a my se Vám brzy ozveme. 

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Firma hledá účetní do pracovního poměru, kontakt:

HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.

Tovární 41A

772 00 Olomouc

Horton International je celosvětově působící firma, která poskytuje svým zákazníkům kvalitní služby v oblasti vyhledávání a výběru vyššího a top managementu.

Ve spolupráci s mateřskou společností Dittmann Consulting Vám nabízíme komplexní přístup v celém personálním rozvoji firmy.

Garantujeme Vám profesionální přístup s využitím znalosti podnikatelského prostředí České republiky a mezinárodních zkušeností, dlouholetou zkušenost v oblasti personálního poradenství.

 

Aktuálně obsazovaná pracovní místa najdete na stránkách www.horton-intl.cz

 

Vedoucí mzdové účtárny

Našim klientem je významná výrobní zahraniční společnost, globální dodavatel strojírenských dílů do automobilového průmyslu.

Region: střední Morava

 

Náplň práce

  • Kompletní zodpovědnost za mzdovou problematiku ve velké výrobní společnosti
  • Metodické řízení
  • Vedení týmu
  • Sledování legislativních změn a jejich aplikace do praxe
  • Spolupráce se státními institucemi

 

Pozice vyžaduje

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru

·       Minimálně 5let praxe mzdového účetnictví (výrobní společnost výhodou)

  • Znalost MS Office + mzdové účetní programy

·       Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka

·       Pečlivost, spolehlivost, mlčenlivost, diskrétnost, loajalita

·       Zodpovědnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu

Úspěšný kandidát/ka bude pracovat u významné mezinárodní společnosti, špičky v oboru. Mzdové ohodnocení odpovídá náročnosti pozice, včetně zaměstnaneckých výhod. Firma poskytuje kvalifikační růst, odborná zaškolení. Příležitost pracovat pro zaměstnavatele, který roste, investuje do vývoje a nových technologií.

Lokalita pracoviště: Prostějov

 

Kontakt:

Ing. Jana Mikulová

Horton International  Czech  s .r.o.

Aksamitova 1, 779 00 Olomouc

Tel., fax: (+420) 585 227 289

mikulova@horton-intl.cz

www.horton-intl.cz

Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá do ekonomického úseku samostatnou účetní(ho).

Požadovaný profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru
  • dobrá znalost účetnictví a daňové problematiky
  • praxe na pozici účetní min. 3 roky podmínkou
  • znalost práce v MS Excel, Word podmínkou
  • znalost systému Navision Dynamics vítána
  • znalost anglického a ruského jazyka výhodou
  • samostatnost při řešení problémů, pečlivost, loajalita, flexibilita
  • schopnost a ochota učit se nové věci

Náplň práce:

  • zpracování účetnictví v souladu s platnou legislativou
  • tvorba statistických výkazů
  • komunikace s kontrolními orgány
  • spolupráce s auditory

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a dynamické společnosti
  • pružná pracovní doba
  • firemní benefity
  • plat od 20 tis. Kč

Nástup od 1. 5. 2017.

Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Účetní“.

 

Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá kolegu na pozici personalista/ka - mzdový/á účetní.

Požadovaný profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici min. 3 roky podmínkou
  • znalost zákoníku práce
  • znalost mzdových předpisů, daňových zákonů, sociálního a zdravotního pojištění
  • znalost práce v MS Excel, Word podmínkou
  • znalost anglického a ruského jazyka výhodou
  • pečlivost, samostatnost, přesnost, spolehlivost, loajalita, flexibilita

Náplň práce:

  • vedení personální agendy a komunikace se zaměstnanci v oblasti mzdové problematiky
  • příprava měsíčních podkladů pro mzdy zpracovávané externí firmou
  • komunikace s externí firmou zpracovávající mzdy, komunikace se státními orgány
  • kontrola vstupních a výstupních dat, kontrola docházkového systému
  • účtování výstupů z mezd do informačního systému
  • zpracování podkladů pro management společnosti ze mzdové oblasti

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a dynamické společnosti
  • pružná pracovní doba
  • firemní benefity
  • plat od 20 tis. Kč

Nástup možný ihned.

Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Mzdová účetní-personalistka“.