Hledáte nebo nabízíte zaměstnání?

Účetní

Společnost :  BMH spol. s r.o.
Adresa : Ondřejova 11, Olomouc-Chválkovice
Kontakt:
pavel.koman@bmh.cz, tel. 778 772 439
Pracovněprávní vztah : Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání : ÚSO s maturitou
Plat : 18 500 - 21 000 Kč

Co vás čeká:

Zajišťování účtování společnosti v souladu s účetní metodikou společnosti, účetními osnovami a souvisejícími účetními pravidly a předpisy dle pokynů nadřízeného pracovníka, zejména:
- účtování došlých a vydaných faktur
- vystavování faktur
- evidence majetku a zásob
- znalost účtování skladů výhodou
- administrativa

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- Vzdělání SŠ - ekonomického směru
- praxe min. 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví a legislativy
- znalost MS Office, znalost účetního SW HELIOS výhodou
- ochota se učit a pracovat na sobě
- pečlivost a zodpovědnost
- samostatnost a důvěryhodnost

Co vám můžeme nabídnout

- práci na HPP
- zaměstnanecké benefity, stravenky 
- certifikované vzdělávání a jazykové kurzy
- dovolená nad rámec 4 týdnů
- příjemné pracovní prostředí

Kdy můžete nastoupit: Ihned

 

6.11.2017

Samostatná účetní

Pracovní poměr: na dobu určitou, plný úvazek, pružná pracovní doba

Pracoviště: Horka nad Moravou

Nástup: IHNED

Náplň práce: Zaúčtování přijatých a vydaných dokladů dle platné legislativy. Účtování pokladny, bankovních výpisů. Evidence a účtování majetku. Pravidelné kontroly účtů, zpracování a kontrola účetních závěrek.

Požadavky na uchazeče o práci

Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výborná znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů. Zkušenost minimálně 3 roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti. Znalost práce na PC (MS Office). Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.

Nabízíme: Práci na hlavní pracovní poměr, zaučení v rámci pozice a neustálý rozvoj, poukázky Edenred na volnočasové aktivity v hodnotě 500 Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce ve výši 5000 Kč, zaměstnanecký program Vodafone, příspěvek na stravování, možnost sjednání výhodného pojištění.

Odpovídající mzdové ohodnocení

Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na emailovou adresu: nabor@montix.cz

Telefon: 773 161 856

Hledám práci:

Radmila Cagášková

+420 721 108 612

email:radka.cagaskova@seznam.cz

 

pracovní zkušenosti:

mzdová agenda:

kompletní zpracování hrubých mezd, komunikace s OSSZ a ZP, přihlášky, odhlášky

roční zúčtování, ELDP.

Personální agenda:

nástup nových pracovníků , smlouvy, zdravotní prohlídky

Účtování přijatých a vydaných faktur, kontrola saldokonta, příprava podkladů k DPH a KH

pokladna CZK,CHF,EU

 

Chcete uplatnit své zkušenosti z oblasti účetnictví? 
Chcete se realizovat v zázemí stabilní společnosti, ale vyhnout se rutině?
Pokud ano, víme o příležitosti právě pro Vás!

Naším klientem je účetní a daňová kancelář, která už poskytla své služby více než 750 spokojeným klientům. Pro její pobočku v Olomouci nyní hledáme SAMOSTATNOU ÚČETNÍ: 

Díky čemu nebudou Vaše dny v práci nuda:
- zodpovědnost za komplexní účetní agendu
- zpracování přidružené agendy jednotlivých firem z různých oborů
- komunikace s klienty

Aby se Vám na nové pozici vedlo dobře, budete potřebovat:
- SŠ ekonomického směru
- zkušenosti na pozici samostatné účetní
- ochotu zpracovávat účetní agendu pro více firem
- samostatnost, pečlivost
Kromě toho nás potěší, když budete hovořit některým z cizích jazyků a mít praktické zkušenosti se systémem Helios.

Na této pozici se budete moci seberealizovat a rozsah Vašich dovedností bude náležitě finančně ohodnocen. Stravenky a zkušený kolektiv na Vás čekají přímo v historickém centru OLOMOUCe.
Jestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou, pošlete nám svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz a my se Vám brzy ozveme. 

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Firma hledá účetní do pracovního poměru, kontakt:

HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.

Tovární 41A

772 00 Olomouc

Horton International je celosvětově působící firma, která poskytuje svým zákazníkům kvalitní služby v oblasti vyhledávání a výběru vyššího a top managementu.

Ve spolupráci s mateřskou společností Dittmann Consulting Vám nabízíme komplexní přístup v celém personálním rozvoji firmy.

Garantujeme Vám profesionální přístup s využitím znalosti podnikatelského prostředí České republiky a mezinárodních zkušeností, dlouholetou zkušenost v oblasti personálního poradenství.

 

Aktuálně obsazovaná pracovní místa najdete na stránkách www.horton-intl.cz

 

Vedoucí mzdové účtárny

Našim klientem je významná výrobní zahraniční společnost, globální dodavatel strojírenských dílů do automobilového průmyslu.

Region: střední Morava

 

Náplň práce

  • Kompletní zodpovědnost za mzdovou problematiku ve velké výrobní společnosti
  • Metodické řízení
  • Vedení týmu
  • Sledování legislativních změn a jejich aplikace do praxe
  • Spolupráce se státními institucemi

 

Pozice vyžaduje

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru

·       Minimálně 5let praxe mzdového účetnictví (výrobní společnost výhodou)

  • Znalost MS Office + mzdové účetní programy

·       Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka

·       Pečlivost, spolehlivost, mlčenlivost, diskrétnost, loajalita

·       Zodpovědnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu

Úspěšný kandidát/ka bude pracovat u významné mezinárodní společnosti, špičky v oboru. Mzdové ohodnocení odpovídá náročnosti pozice, včetně zaměstnaneckých výhod. Firma poskytuje kvalifikační růst, odborná zaškolení. Příležitost pracovat pro zaměstnavatele, který roste, investuje do vývoje a nových technologií.

Lokalita pracoviště: Prostějov

 

Kontakt:

Ing. Jana Mikulová

Horton International  Czech  s .r.o.

Aksamitova 1, 779 00 Olomouc

Tel., fax: (+420) 585 227 289

mikulova@horton-intl.cz

www.horton-intl.cz

Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá do ekonomického úseku samostatnou účetní(ho).

Požadovaný profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru
  • dobrá znalost účetnictví a daňové problematiky
  • praxe na pozici účetní min. 3 roky podmínkou
  • znalost práce v MS Excel, Word podmínkou
  • znalost systému Navision Dynamics vítána
  • znalost anglického a ruského jazyka výhodou
  • samostatnost při řešení problémů, pečlivost, loajalita, flexibilita
  • schopnost a ochota učit se nové věci

Náplň práce:

  • zpracování účetnictví v souladu s platnou legislativou
  • tvorba statistických výkazů
  • komunikace s kontrolními orgány
  • spolupráce s auditory

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a dynamické společnosti
  • pružná pracovní doba
  • firemní benefity
  • plat od 20 tis. Kč

Nástup od 1. 5. 2017.

Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Účetní“.

 

Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá kolegu na pozici personalista/ka - mzdový/á účetní.

Požadovaný profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici min. 3 roky podmínkou
  • znalost zákoníku práce
  • znalost mzdových předpisů, daňových zákonů, sociálního a zdravotního pojištění
  • znalost práce v MS Excel, Word podmínkou
  • znalost anglického a ruského jazyka výhodou
  • pečlivost, samostatnost, přesnost, spolehlivost, loajalita, flexibilita

Náplň práce:

  • vedení personální agendy a komunikace se zaměstnanci v oblasti mzdové problematiky
  • příprava měsíčních podkladů pro mzdy zpracovávané externí firmou
  • komunikace s externí firmou zpracovávající mzdy, komunikace se státními orgány
  • kontrola vstupních a výstupních dat, kontrola docházkového systému
  • účtování výstupů z mezd do informačního systému
  • zpracování podkladů pro management společnosti ze mzdové oblasti

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a dynamické společnosti
  • pružná pracovní doba
  • firemní benefity
  • plat od 20 tis. Kč

Nástup možný ihned.

Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Mzdová účetní-personalistka“.

 

Největší distribuční síť drogerie v ČR

Společnost Solvent ČR je ryze česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která vznikla v roce 1992. Vsoučasné době je největším distributorem  drogistického zboží v ČR

PRO LOGISTICKÉ CENTRUM V OLOMOUCI – Chválkovicích  OBSAZUJEME 2 PRACOVNÍ POZICE :

Mzdová účetní pro SAP

Náplň práce:

·        Zodpovědnost za vedení mzdové agendy společnosti (cca 400zaměstnanců)

·        Zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ

·        Zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP

    Požadujeme:

-        SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)

-        Praxe na pozici mzdová účetní – min.2 roky

-        Znalost zpracování mezd v SAP – výhodou

-        Znalost personální a mzdové problematiky

-        Základní znalost podvojného účetnictví

-        Základní znalost zákoníku práce

-        Velmi dobrá znalost práce na PC

-        Trestní bezúhonnost, svědomitost, zodpovědnost, pečlivost a důslednost

Nabízíme:

-        práci na hlavní pracovní poměr, doba neurčitá

-        pružná pracovní doba

-        zajímavé finanční ohodnocení + firemní benefity

-        zázemí stabilní a prosperující společnosti , největší na trhu v ČR a SR

-        výrazná sleva na veškerý sortiment drogerie

-        práci v malém a příjemném kolektivu

-        zaškolení

Nástup: po dohodě

Detailní info poskytneme na tel.čísle: Ing.Vladislava Vrbová - 731 536 127

Životopisy prosím zasílejte na email: vladislava.vrbova@pksolvent.cz

 

 

 

 

Vlastivědné muzeum Jesenicka, příspěvková organizace Olomouckého kraje

Zámecké náměstí 1

790 01 Jeseník

 

 

přijme

 

 

samostatného ÚČETNÍHO/EKONOMA na hlavní pracovní poměr nebo externě na fakturu, možno zpracovávat účetnictví prostřednictvím vzdálené správy.

 

 

 

Požadavky:

 

 

-        vzdělání – min. SŠ ekonomického směru

-        znalost účetnictví vybraných účetních jednotek podle vyhlášky č. 410

-        praxe v účetnictví min. 3 roky

-        práce v SW GORDIC

 

 

 

-        Nástup: červenec 2016

 

 

 

Svoje nabídky a strukturovaný životopis zašlete na adresu zaměstnavatele nebo na e-mail muzeum@jeseniky.net do 22.6. 2016; obálku označte heslem ÚČETNÍ/EKONOM. 

SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ

Stavební firma hledá samostatnou účetní, s možností okamžitého nástupu, která bude zodpovědná za samostatné vedení vybraných agend a komplexní administrativní podporu hlavní účetní a jednatele společnosti.

POŽADUJEME:

- SŠ vzdělání ekonomického směru + praxe na pozici účetní min. 3 roky

- nebo - Absolvent kurzu + praxe min. 5 let

- Nutná znalost podvojného účetnictví

- Znalost MS Office

- Orientace v daňovém systému ČR

- Znalost účetního SW Premier výhodou

- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, komunikativnost a příjemné vystupování.

v Požadujeme zaslání životopisu psaného vlastní rukou + fotografie (naskenovaný, nebo poštou), vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

- Zpracování účetních dokladů (FAP, pokladna,…) v účetním SW Premier

- Administrativní práce dle požadavků nadřízených

- Řešení přidělených úkolů v rámci ekonomického oddělení

- Práce s interními systémy

- Spolupráce s odděleními napříč společností

NABÍZÍME:

- Odpovídající platové ohodnocení /nástupní plat 15.000,- CZK/

- Práce v mladém a dynamickém kolektivu

- Příjemné pracoviště v blízkosti centra Olomouce

- Po zkušební době možnost zvýšení mzdy a firemních benefitů (stravenky, služební telefon)

- Nástup ihned

kontakt:

<


SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
ÚČETNÍ

Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 3 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou

Znalost oboru – účetnictví, majetková a daňová oblast vč. DPH, znalost zákona o účetnictví, znalost programu Pohoda velkou výhodou, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví
Další požadavky: dobrá znalost programu Excel, MS Office, pečlivost, projektová problematika, znalost AJ podmínkou, ostatní jazyky výhodou

Náplň práce: účetnictví, mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek, administrativa, administrace v oblasti probíhajících projektů, apod…

Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov

Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000

Kontaktní osoba: Martina Andrýsková 
Životopisy a motivační dopis posílejte na email: martina.andryskova.paluchova@slunakov.cz, nejpozději do 25.5.2016,





Hledáme zkušenou účetní na pozici Hlavní Účetní

Marian Gável

Jednatel společnosti

T: + 420 777 699 998

E: m.gavel@email.cz

W: www.nejlepsiprace.com

Provozovna: Náměstí Svobody 268, 752 01 KOJETÍN

Přijmeme samostatnou finanční účetní pro příspěvkovou organizaci (samostatně vede účetnictví účetní jednotky, sestavuje účetní závěrky, vede účetní knihy), program AC účto.

Domov pro seniory Nopova, p.o., Nopova 128/96, 615 00 Brno Židenice, kontakt: Ing. Zdenka Čillíková, tel: 774 490 041,e-mail: cillikova@nop.brno.cz

Termín nástupu: ihned 

Ing. Zdenka Čillíková
ředitelka

Domov pro seniory Nopova p.o.
Nopova 128/96,615 00 Brno

www.nop.brno.cz

mail:  cillikova@nop.brno.cz

telefon: 548321500/160

 

PROVOZNÍ ÚČETNÍ
MÁTE EKONOMICKÉ ZAMĚŘENÍ? ZPRAVOVAL/A JSTE JIŽ ÚČETNICTVÍ NĚJAKÉ FIRMĚ? CHCETE PRACOVAT PRO ČESKOU FIRMU?
TAK PRÁVĚ VÁS HLEDÁME!
PROFIL KANDIDÁTA
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxi v oblasti účtování a daňové problematiky
Zájem odborně růst
Dobré komunikační a organizační dovednosti
NABÍZÍME
Velmi dobré ohodnocení Vaší práce
Prostor pro seberealizaci a profesní růst
Přátelskou podnikovou kulturu.
Metodickou podporu holdingu enteria a.s.
Širokou nabídku benefitů
Místo výkonu: Olomouc
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaše reakce a spolupráci při hledání vhodného zaměstnání!
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.

aneta.rychla@manpower.cz

V FPP Consulting spol. s r.o. poskytujeme našim klientům profesionální služby v oblasti účetnictví, daní, personálního a ekonomického poradenství. Nyní nabízíme příležitost brigády/ práce na zkrácený úvazek na pozici

 

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ

 

Co očekáváme:

-        prokazatelnou zkušenost v oblasti mzdového účetnictví (min. 3 roky),

-        spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,

-        výhodou je znalost účetního programu ÚČTO - Tichý.

 

Vaší zodpovědností bude:

-        pomoc při zpracování mezd v rovnoměrném pracovním rozvrhu,

-        pomoc při zpracování ročního zúčtování,

-        přihlášky, odhlášky zaměstnanců na OSSZ, zdravotních pojišťovnách, hlášení změn,

-        operativní mzdová evidence.

 

Vybranému kandidátovi nabídneme:

-        práci na zkrácený úvazek nebo DPP,

-        možnost osobního a profesního rozvoje,

-        možnost dlouhodobého uplatnění v oboru.

 

 

Práce je vhodná i pro důchodce nebo maminky na RD.

 

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napište, čím Vás naše nabídka oslovila a co od naší případné spolupráce očekáváte.

 

Těšíme se na Váš email, který prosím zašlete na adresu job@fpp.cz k rukám Ing. Hany Sobkové.

 

Automobilová firma, Mürdter Dvořák, se sídlem Olšany u Prostějova hledá mzdovou účetní.

Požadujeme:

-        SŠ ekonomického směru

-        Znalost pracovně právních předpisů

-        Znalost zákoníku práce

-        MS EXCEL, WORD, OUTLOOK, výhodou Helios

Zpracování pracovních smluv a mzdových výměrů.

Zpracovává mzdy, časová a osobních data zaměstnanců.

 

Kontakt: Kubíčková Hana  582402429/731404129   h.kubickova@muerdter.cz

Pro našeho klienta hledáme kandidáty/kandidátky na pozici: 

Účetní

Náplň práce:

ü zadávání faktur, tvorba daňových přiznání, rozvahy a další účetní úkony,

ü zpracování účetní závěrky a závěrkových dokumentů,

ü spolupráce s finančním manažerem,

ü komunikace s manažery jednotlivých oddělení firmy,

 

Požadujeme:

ü praxi v oboru na pozici účetní,

ü samostatné vedení účetnictví velké společnosti výhodou,

ü organizační schopnosti, 

ü dobrá znalost MS Excel, znalost programu Pohoda nebo Pamica výhodou, 

ü časová flexibilita, odolnost vůči záteži.

 

Nabízíme:

ü práci na plný úvazek na dobu neurčitou,

ü motivující finanční ohodnocení dle zkušenosti a výkonu,

ü příjemné pracovní prostředí

 

Termín nástupu: ihned, popř. dohodou

Místo výkonu práce: Ostrava

 

Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, zašlete Váš strukturovaný životopis s následujícím prohlášením na email pernova@tempo.cz. Oceníme, když přiložíte také svou fotografii.

 

"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti TEMPO TC, IČ: 26 81 33 35 dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".

 

 

Bližší informace:

Mgr. Eva Pernová

Tel.: 734 680 424

E-mail: pernova@tempo.cz

Clean4you s.r.o.

Chválkovická 101/4

779 00 Olomouc

IČ: 28618165

DIČ: CZ28618165

 

Firma s rozsáhlou činností služby, výroba,  skladové hospodářství  zaměstná v trvalém  pracovním poměru  zkušenou profesionální účetní  s nástupem ihned. Jedná se o zaměstnání s dlouhodobou pracovní perspektivou. Předpokládaný počet zaměstnanců v průběhu  1 roku dosáhne cca 50 lidí.

 

Obraty firmy  r 2013      cca 60 mil.

                         r 2014      cca 78 mil.

                         r 2015/9  cca 148,7 mil.

     

Kontaktní osoby :  Ing.Jiří Tomandl – jednatel společnosti     tel. 603 268 880    

                                 e-mail: tomandl@cleanforyou.cz 

                                Marcela Hoffmannová – administrativa     tel. 604 241 114

 

 HOLPLAST, s.r.o. je výrobní společnost se sídlem v Prostějově, Dukelská brána 4. Na   trhu působí od roku 1991. Zabývá se výrobou elektroinstalačního materiálu a lisováním plastových výlisků, které jsou určeny pro automobilový průmysl.

Nyní hledáme do společnosti kandidátku na pozici:Hlavní účetní

 Pracovní náplň:

Kompletní vedení účetní a daňové agendy celé společnosti

-          vedení účetnictví

-          mzdová evidence

-          vedení pokladny EUR, CZK

-          zpracování faktur EUR, CZK

-          zpracování DPH

-          zpracování účetní závěrky

-          zpracování daňových přiznání

Zastupování firmy na úřadech státní správy.

Znalost informačního a účetního systému Helios výhodou.

 

Kontakt pro bližší informace a zaslání životopisu:

Veronika Holubová, GSM: 603 813 994

E-mail: info@holplast.cz

 

ŽIVOTOPIS

Základní údaje:   Dana Stryková   - nabízí účetní poradenství     bytem Nový Malín 649, 788 03 Nový Malín

                            nar. 8.7.1960

                            r.č. 605708/2163

 Vzdělání :          r. 1981   Střední ekonomická škola ve Svitavách

                           r. 2002   Certifikát na účetní

 Praxe      :           21 roků v oboru účetnictví a ekonomické poradenství jako OSVČ,

                            r. 1982  jako prokuristka s.r.o.

                            OSVČ – zaměstnává 3 pracovníky,

Zpracovává daňovou evidenci, Podvojné účetnictví, Mzdovou agendu,  Vyřizování dotací ÚP, Zpracovávání veškerých dokumenty pro FÚ, OSSZ, zdravotní poj., jednání s úřady a jejic spolupráce, vyřizování chráněné dílny, zpracovávání všech daň. přiznání včetně daně z nemovitosti, zpracovává pro 25 firem malých i středně velkých firem  účetnictví, zapracovává zaměstnance  úč. do velkých i malých firem jako samostatné účetní, je registrována v komoře certif.účetních   

                          

Jazykové znalosti :    anglický jazyk – mírně pokročilá                                                                        

                                   německý jazyk – malá znalost

                                   italský jazyk      - malá znalost

Řidičský průkaz    :    B – osobní auta

 Technické znalosti:        práce s různými účetními programy  Např. Abra, Money, Pohoda  

Outlock,word,excel

Dovednosti :                Velká pracovní výdrž, schopnost pracovat ve stresových situacích, zaměření na detaily, dodržování stanovených termínů, schopnostvycházet s lidmi, pracovat v týmu,spravedlivé rozdělení úkolů podle možnosti a schopnosti pracovníků.

 Zájmy :                         Cestování, četba

Kontakt na: suol@wellnet.cz, 602 730 916

 

HTECH CZ S.R.O. je výrobně-obchodní společnost působící na trhu v oblasti potravinářského a zemědělského průmyslu. Do svého týmu nyní hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici:

Hlavní účetní

 

Na této pozici budete mít zodpovědnost za:

-          kompletní vedení účetnictví společnosti,

-          zpracování účetní závěrky,

-          evidenci a zúčtování daní včetně přiznání,

-          zpracování statistických výkazů,

-          přípravu podkladů pro audit,

-          spolupráci s daňovým poradcem,

-          komunikaci s orgány státní správy, klienty a obchodními partnery,

-          vedení menšího účetního oddělení.

Od kandidátů očekáváme:

-          zkušenosti na obdobné pozici min. 5 let, praxe ve výrobní společnosti je výhodou,

-          perfektní znalost účetní a daňové legislativy,

-          znalost AJ výhodou,

-          aktivní a odpovědný přístup k práci, samostatnost,

-          dobré komunikační dovednosti a schopnost spolupráce,

-          pečlivost, smysl pro detail.

Co Vám nabízíme?

-          velmi dobré mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a náročnosti pozice,

-          termínové odměny,

-          individuální rozvržení pracovní doby,

-          mobilní telefon, notebook,

-          příjemné, moderní pracovní prostředí,

-          nástup dle dohody.

 

Svůj životopis společně s motivačním dopisem prosím zašlete na email job@fpp.cz, kontaktní osobou je Ing. Hana Sobková. Výběrové řízení je realizováno ve spolupráci se společností FPP  Consulting spol. s r.o., které zasláním životopisu udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů.

 

Akciová společnost

IF FACILITY a.s.

Sídlo : Antala Staška 510/38, Krč, 140 00  Praha  4

Provozovna : Floriána Nováka 5267/3, 796 01  Prostějov

 

VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Na pracovní pozici :   účetní pro soukromou střední školu

 

Místo výkonu práce :    Prostějov

Termín nástupu :            1.10.2015, případně dle dohody

 

Požadavky :

·         znalost účetní a daňové problematiky

·         výborná znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook

·         znalost účetního programu POHODA výhodou

·         schopnost pracovat samostatně

Charakteristika zaměstnání :

·         komplexní vedení podvojného účetnictví,  včetně zpracování DPH

·         příprava účetní závěrky

·         tvorba a zpracování provozního rozpočtu, rozbory hospodaření

·         evidence školného, stravného

·         podávání žádostí a vyúčtování dotací z MŠMT

 

Platové zařazení: nástupní plat 20.000 Kč

Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu: dobesova@ifholding.cz

Bližší informace : Dagmar Dobešová, 778 407 020

 

 

 

 

 

Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:  účetní se znalostí IS K2

 

Náplň práce:

 

- zpracování účetní agendy

- zpracování účetních závěrek

- příprava daňových přiznání

- příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku

- řešení a nastavování účetních procesů firmy

- vedení korunové a valutové pokladny

- zpracování a vedení mzdové agendy

 

Požadavky:

 

- SŠ/VŠ vzdělání

- ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“ 

- znalost DPH

- znalost práce s pokladnou

- praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let

- pečlivost a flexibilita

- ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy

- týmový hráč

- odolnost vůči stresu

 

Nabízíme:

 

- práci v centru Olomouce

- zajímavou práci

- mladý dynamický kolektiv

- nástupní plat dohodou

Hledám touto cestou práci účetní/fakturantky/pomocná účetní, možno i formou stáže.

Znalosti a zkušenosti v účetní oblasti - v oboru finanční správy, daňová evidence a účetnictví drobných podnikatelů.

Znalost účetních programů Ekonom, MRP, Pohoda.

Praxe:  externí účetní, vlastní podnikatelský projekt biopěstitelství.

Počítačová gramotnost: uživatelsky Windows (Word, Excel, PowerPoint, aj.).

Jazyky: čeština, slovenština, angličtina, němčina, ostatní - samouk.

Samostatnost, zodpovědnost, serioznost,  radost z kolektivní práce.

Kontakt: lydiedunay@seznam.cz

               +420 776 584 972

               Zlínsko

Společnost TRUMF International, s.r.o. hledá pro posílení svého

týmu vhodného kandidáta na pozici účetní

 

Ve své práci budete odpovídat zejména za:

 

·        Účtování běžných účetních operací finančního účetnictví

·        Správné zpracování a zaúčtování účetních dokladů

·        Zajišťování archivace účetních písemností

·        Kontrolu formální i věcné správnosti účetních dokladů a jejich evidenci

·        Správné zpracování uzávěrkových operací v účetnictví

Požadujeme:

 

·  SŠ vzdělání ekonomického směru

·  znalost daňových zákonů a předpisů

·  znalost zákona o DPH

·  znalost činností uzávěrkových operací v účetnictví a inventurách

·  znalost práce na PC

·  schopnost komunikovat a spolupracovat

·  praxe min. 3 roky v oboru

·  samostatnost, rozhodnost a pečlivost

·  znalost práce v systému Navision výhodou

·  znalost anglického jazyka výhodou

Nabízíme:

·  prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti s vedoucím postavením na trhu

·  odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity

·  možnost dalšího profesního rozvoje

· smlouvu na dobu neurčitou

·  místo výkonu práce – Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou

 

Nástup: ihned

           

Své strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte na email:     

 vanova@trumf.cz, tel: 581 705 777

Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:

účetní se znalostí IS K2

Náplň práce:

­ zpracování účetní agendy

­ zpracování účetních závěrek

­ příprava daňových přiznání

­ příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku

­ řešení a nastavování účetních procesů firmy

­ vedení korunové a valutové pokladny

­ zpracování a vedení mzdové agendy

Požadavky:

­ SŠ/VŠ vzdělání

­ ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“

­ znalost DPH

­ znalost práce s pokladnou

­ praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let

­ pečlivost a flexibilita

­ ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy

­ týmový hráč

­ odolnost vůči stresu

Nabízíme:

­ práci v centru Olomouce

­ zajímavou práci

­ mladý dynamický kolektiv

­ nástupní plat dohodou

Své strukturované životopisy společně s přiloženou fotografií zasílejte na email

volna.mista@parfemgroup.cz

 

Výrobce termostatů se sídlem v Prostějově hledá kolegyni na pozici:

 

ÚČETNÍ – ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT

 

Náplň práce:

 

·      Vedení účetnictví pomocí počítačového účetního systému Vision 32, vedení záznamů o veškerých pohybech a účetních stavech.

·      Kontrola a zajištění schválení přijatých faktur – řízení oběhu dokumentů.

·      Vkládání přijatých a vystavených faktur do účetního systému.

·      Zpracování daňových přiznání a související aktivity jako DPH, Intrastat, silniční daně, atd.

·      Vedení pokladny, řízení záloh, pokladní závěrky a revize.

·      Ve spolupráci s personálním oddělením provádění účetních aktivit souvisejících s výplatami mezd, cestovními náhradami, cestovními příkazy a vyúčtováním pracovních cest.

·      Zavádění přijatých i odeslaných plateb do účetního systému, příp. spolupráce na zadávání příkazů k úhradě.

·      Zpracování statistických výkazů.

·      Obsluha telefonní ústředny, vyřizování pošty a obsluha datové schránky.

 

 

Požadavky:

 

·         Základní vzdělání: Absolvent obchodní akademie nebo ekonomické střední školy + účetní praxe min. 3 roky.

·         Doplňující vzdělání: Ovládání aplikovaných počítačových programů, rozšíření znalosti účetnictví, Vision 32 výhodou

·         Zkušenosti: znalost účetnictví, zkušenost s DPH

·         Informatika: uživatelsky Windows (Word, Excel), elektronická pošta, apod.

·         Jazyky: Konverzační úroveň angličtiny vítána.

·         Další požadavky: Příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.

 

 

Nabízíme:

 

  • odpovídající finanční ohodnocení a systém firemních bonusů
  • možnost profesního a osobního rozvoje
  • notebook a telefon i k soukromému použití
  • velmi dobré pracovní podmínky a přátelský kolektiv

Účetní s dlouholetou praxí hledá práci. Znalosti: podvojné účetnictví,daně (z příjmu,DPH aj.), obchodní i občanské právo, ekonomika obchodní i výrob a realitní společnosti vyplývají z praxe ekonom,účetní a daňový metodik ,znalost daňového,občanského a obchodního práva v praxi, účetní programy:Navision, Attain, Stromware,Double,aj.OFFICE, Word, Excel – rozšířené. Jazyky angličtina aktivně, ruština,němčina. ŘP B
Kontakt: sulakova@seznam.cz, tel. 720 738 830.